środa, 13 stycznia 2016

177. Kilka nowości w mojej kosmetyczce

Witajcie, witajcie!
Wiem, że nie jest to już zbyt odpowiedni moment, ale dzisiaj chciałabym Wam pokazać, jaki drobny prezent dostałam na święta. Otrzymanie go było dla mnie wielkim zaskoczeniem, ponieważ w mojej rodzinie od około 8 lat istnieje tradycja, że to ja jestem świętym Mikołajem. Nie spodziewałam się niczego, a dostałam kilka produktów, z których niezmiernie się cieszę. Jeżeli jesteście zainteresowani, zapraszam do dalszej części postu :)

 O marce Iwostin słyszałam bardzo mało. Wiem jedynie, że jest to firma apteczna, polecana przez niejednego dermatologa. Mi jest dane poznać żel do twarzy oraz emulsję matującą dla skóry tłustej, skłonnej do zmian trądzikowych z serii Purritin. Żelu używałam już kilka razy i jak na razie mogę napisać, że nie ściąga mojej skóry, jak to wszystkie produkty do oczyszczania mają w zwyczaju. Teraz idą do szufladki w oczekiwaniu na swoją kolej ale mam nadzieję, że już niedługo będę mogła je głębiej przetestować.
Kolejnym produktem jest mój ulubiony krem BB z UnderTwenty o nr 01. To jedyny kolor, jaki mi odpowiada. Jak na krem BB ładnie kryje i długo się utrzymuje. Jedynym minusem jest to, że mocno się po nim świecę, ale łatwo rozwiązać ten problem przy użyciu odpowiedniego pudru. Mam tylko nadzieję, że zmiana produktu dotyczy tylko opakowania :).
Ostatnim kosmetykiem jest maseczka regenerująca z firmy Biowax. Mikołaj musi czytać mojego bloga, bo te maseczki pojawiły się na mojej liście życzeń. Opakowanie według mnie jest przepiękne. Użyłam jej jak na razie tylko raz, więc na opinię musi jeszcze troszkę poczekać.

A Wam co Mikołaj przyniósł pod choinkę? :)

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Mam nadzieję, że produkty mi się sprawdzą :)

      Usuń
  2. Ja dostałam ulubiony zestaw z C-THRU i zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Biovax Orchid mam zamiar kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może uda mi się naskrobać recenzję tego produktu :)

      Usuń
  4. Jestem bardzo ciekawa tych kosmetyków z Iwostin :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są pierwsze kosmetyki tej firmy, jakie posiadam, więc mam nadzieję, że będę mile nimi zaskoczona :)

      Usuń