niedziela, 22 listopada 2015

172. Ziaja, Krem pod oczy i na powieki rozjaśniający cienie z bławatkiem

Zdanie dotyczące tego, czy w wieku 20 lat używać kremu pod oczy jest podzielone. Delikatne produkty na pewno nam krzywdy nie zrobią, więc nic nie stoi na przeszkodzie by po nie sięgnąć. Zwłaszcza, że możemy jedynie coś zyskać. Nie oczekuję od takich kremów zbyt wiele. Dla mnie produkt jest już ulubieńcem, jeżeli dobrze nawilża skórę, szybko się wchłania i nie podrażnia. Wcześniej używałam kremu pod oczy Ziaja Kozie mleko i świetnie się u mnie sprawdzał, więc postanowiłam przetestować inne kremy tej firmy. Czy jestem z niego zadowolona? Czy ma szansę również stać się moim niezbędnikiem? Zapraszam do dalszej części posta :). 

Słowa producenta:
Przeznaczony do codziennej pielęgnacji delikatnej skóry wokół oczu w każdym wieku.
Działanie: rozjaśnia cienie pod oczami oraz wyraźnie zmniejsza ich widoczność. Nawilża, tonizuje i lekko napina naskórek. Aktywnie odżywia oraz doskonale uelastycznia skórę. Skutecznie wygładza drobne zmarszczki. 


Skład:

Moja opinia:
Krem zakupiłam w sklepie Ziaja za około 6 zł. Z dostępnością nie ma żadnego problemu, jest on prawie w każdej drogerii. Opakowanie produktu jest bardzo skromne i proste. Zapach jest bardzo delikatny. Mówiąc szczerze, przed pisaniem recenzji myślałam, że jest bezzapachowy. Nakładam go robiąc sobie pod okiem trzy kropki i wklepuję, zarówno na ten obszar, jak i na powiekę. Lubię ten krem za to, że szybko się wchłania. Używam go rano i wieczorem, jako jeden z etapów mojej pielęgnacji. Jeśli chodzi o działanie, to skóra po kremie jest nawilżona i lekko napięta. Zmarszczki wynikające z suchej skóry znikają. Moich cieni nie jest w stanie zniwelować, bo są częścią mojej urody. Krem jest delikatny, nie podrażnia, nawet gdy dostał się bardzo blisko oka.
Osoby, które szukają jakiegoś spektakularnego efekty, raczej nie będą zadowolone. Mi taki krem wystarcza i na pewno będę do niego wracać :).

Jakiego kremu pod oczy używacie? :)

4 komentarze:

  1. Bardzo lubię Ziaję ze względu na składy. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli ktoś fanatycznie nie dąży do naturalnych składników, to skład jest ok :)

      Usuń
    2. Ja dążę, więc mnie nie pociąga.

      A co do kremów pod oczy, to muszę mieć bardzo delikatne (mam bardzo dużą skłonność do alergii wokół oczu) i konkretne, mocno odżywcze.

      Usuń
    3. Ja na szczęście nie mam problemów z alergią i szczerze współczuję tym, którzy ją mają.

      Usuń