niedziela, 18 października 2015

169. Garnier, Ultra Doux, Szampon odbudowujący do włosów suchych, zniszczonych `Olejek z awokado i masło karité`

Odżywka z Garniera z olejkiem z awokado i masło karite robi furorę - zarówno w blogosferze, jak i poza nią. Ostatnio podczas rozmów z koleżankami na uczelni usłyszałam, jak jedna z przyjaciółek polecała właśnie tą odżywkę, mówiąc, że włosy są po nim cudne. Do jej zwolenników należę też ja - osoba, której nie sprawdza się nic, co jest wszędzie chwalone. Jeżeli sprawdziła mi się odżywka, chciałam też wypróbować inne produkty z tej serii. Czy szampon też okazał się być tak wspaniały? Zapraszam na recenzję :)

Słowa producenta:

Skład:

Moja opinia:
Na początku chciałabym zaznaczyć, że od szamponu nigdy nie wymagam zbyt wiele. Ma mi oczyścić dobrze włosy i skórę głowy, nie podrażniając jej. Dodatkowo, lubię jeżeli ładnie pachnie i zapach zostaje na włosach. Co do zapachu... jest ładny jak w odżywce. Jest dosyć gęsty, jednak dobrze się pieni i nie trzeba go nakładać zbyt wiele. Co do działania...niestety, nie jestem zadowolona. Uważam nawet, że ten szampon jest wielkim bublem. Dlaczego? Pierwszy raz jak wysuszyłam włosy miałam wrażenie, że źle spłukałam szampon. Później wypłukiwałam go o wiele dłużej i efekt był taki sam. Włosy wyglądały na bardzie tłuste i obciążone. Do tego mam wrażenie, że się lepią. Brrr...nigdy z czymś takim się nie spotkałam. Zużyję ten produkt do mycia pędzli, bo w tym przypadku się sprawdza. 
Szkoda, mogli tworzyć z odżywką świetny duet.

Jaki szampon do suchej skóry głowy byście mi poleciły?

12 komentarzy:

  1. Ja bardzo lubię odżywki od Garnier, super pachną. Moją ulubioną jest ta z granatem. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedyną odżywką, jaką używałam z tej firmy to właśnie jest ta rozsławiona z olejkiem awokado i masłem karite :))

      Usuń
  2. Ja także miałam ten szampon, niby dobrze się sprawdzał ale szału nie robił. Nadal szukam szamponu z którego będę zadowolona w 100 %

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli znajdziesz taki szampon, to daj mi znać, chętnie przetestuje :)

      Usuń
  3. Mam odżywkę z tej serii i jestem z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z odżywki ja również jestem bardzo zadowolona :)

      Usuń
  4. A u mnie szampon sprawdzał się bardzo dobrze, włosy były mięciutkie i nie były obciążone, za to odżywka trochę za słaba ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazwyczaj spotykam się z negatywną recenzją tego szamponu, więc nawet nie mam zamiaru go kupować. Szkoda, że u Ciebie też się nie sprawdził:/ Za to z odżywki byłam zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nawet jak czytam negatywne komentarze, to muszę na własnej skórze coś przetestować :D

      Usuń
  6. ja też miałam ten szampon też u mnie się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam, że będzie tak świetny jak odżywka z tej serii :<

      Usuń