piątek, 16 października 2015

168. Kilka słów do Was

Hej,
jeżeli są tu osoby, które śledzą mnie regularnie, to z pewnością zauważyły, że od jakiegoś czasu nie ma mnie w ogóle w blogosferze. 
Niestety, ten stan może się jeszcze ciągnąć przez długi czas.
Dlaczego?
Śpieszę wyjaśnić.
Jestem na drugim roku studiów. Nic nie byłoby nadzwyczajnego, gdyby nie plan zajęć.
Tu jest pies pogrzebany...
Uczelnia wpadła na genialny pomysł, że przecież studenci stacjonarni mają mnóstwo wolnego czasu i takim sposobem mam prawie codziennie zajęcia od rana do nocy. Nie muszę Wam mówić, jak się czuję wracając o 21 z wykładów trwających 10 godzin. Do tego z wielu przedmiotów muszę przygotowywać projekty, przez co nie mam czasu dla siebie. Jak uda mi się znaleźć kilka godzin na odpoczynek, to spędzam go z dala od komputera, by móc trochę odreagować.
Nie chcę mówić, że bloga zamknę - postaram się raz na jakiś czas coś tutaj napisać. Nie chcę, by posty były wymuszane, bo nie o to tu chodzi. Mam mnóstwo pomysłów na nowe serie, ale rzeczywistość trochę daje mi w kość.

Jednak nie zamierzam się poddawać i będę robiła wszystko co w mojej mocy, bym spełnić swoje marzenia i kształtować swoje hobby :)


4 komentarze: