sobota, 3 października 2015

167. Introwersja - co to takiego jest?

Witajcie na moim blogu :)
Muszę przyznać, że nie planowałam tego typu posta. Po dłuższych przemyśleniach uznałam jednak, że takimi dobrymi produkcjami warto się dzielić. Temat filmiku, który został stworzony przez Włodka Markowicza, znanego m.in z Lekko Stronniczych, to "Introwersja". Chcę przekazać te dzieło dalej, ponieważ jest to temat dla mnie szczególnie bliski. Przez to, że jestem introwertyczką, wiele w życiu wycierpiałam. Staram się nie myśleć o przeszłości, ale każdy z nas ma chwilę słabości, kiedy zastanawia się, dlaczego wszystko się tak potoczyło i zaczyna się obwiniać, że to wszystko mogło być jego winą.
No cóż, jedyne co mi pozostało to wstawić link do filmiku, byście mogli się z nim zapoznać i wyrazić swoją opinię w komentarzach, chętnie porozmawiam :)


Widzieliście ten film? Jakie są Wasze odczucia? :)
Zapraszam również na:

2 komentarze:

  1. To jest bardzo ciekawy temat, chętnie się w niego zagłębię. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie przez bardzo długi czas interesowała psychologia, więc lubiłam czytać o takich rzeczach :)

      Usuń