wtorek, 15 września 2015

163. Małe zakupy kosmetyczne - wrzesień 2015

Witajcie. Chciałabym dzisiaj Wam pokazać, co ostatnio udało mi się kupić. Nie jest tego dużo, ale o to mi chodziło i się z tego cieszę. Wszystkie te produkty są uzupełnieniem niezbędnych rzeczy. Jeżeli macie ochotę zobaczyć, co nowego przygarnęłam, to zapraszam do dalszej części posta :).

 1. Gillette, jednorazowe maszynki do golenia dla kobiet Blue II (opakowanie 10+5) - najczęściej kupuję je w mniejszym opakowaniu, ze względu na cenę. Natomiast jest teraz na nie promocja i można je kupić za 15 zł. Nie podrażniają, wystarczają na kilka razy i nie zdarzyło mi się przy nich zaciąć.To jest już moje czwarte lub piąte opakowanie. 

2. BeBeauty, płym micelarny do demakijażu twarzy i oczu - wcześniejszy egzemplarz jest już na wykończeniu, więc tradycyjnie wzięłam kolejną buteleczkę. Na szczęście oprócz opakowania nic się nie zmieniło. Dla mnie produkt idealny - robi to co ma robić, nie podrażnia, a do tego jest tani i łatwo dostępny.

3. Intimea, Chusteczki do higieny intymnej - zawsze kupowałam chusteczki z Facelle, ale przyszedł czas na przetestowanie czegoś nowego. Nie muszę raczej się rozpisywać, do czego one służą. 

4. Farmona, Tutti Frutti Kiwi & Karambola Cukrowy peeling do ciała - mój pierwszy peeling cukrowy i myślę, że nie ostatni. Trochę się bałam tej konsystencji, ale moje obawy zniknęły przy pierwszym użyciu. Skóra jest niesamowicie oczyszczona i wygładzona. Chyba się polubimy.
Produkty Tutti Frutti możecie teraz znaleźć w Biedronce za 9.99 zł.


5. 3x Fitti, chusteczki nawilżane dla dzieci i niemowląt - używam ich do wycierania rąk po użyciu podkładu, do demakijażu, albo do przecierania mebli. Ładnie pachną, nie podrażniają, nie zapychają, a do tego są dobrze nawilżone. Za taki trzypak zapłacimy 10 zł i jest dostępny w każdej Biedronce.

6. 3x Carea, płatki kosmetyczne z aloesem - kolejny ulubieniec z Biedronki (jak ja lubię ten sklep :P). Nie rozwarstwiają się, nie sprawiają kłopotów nawet przy zmywaniu lakieru do paznokci. Całą rodziną lubimy te płatki i zawsze do nich wracamy.

7. Soraya, 10 Minut Na..., Glinkowa maseczka do cery tłustej i mieszanej `Perfekcyjne oczyszczenie`- miałam z tej serii maseczkę głęboko nawilżającą do skóry odwodnionej i całkiem nieźle się u mnie sprawdziła. Dlatego postanowiłam zaufać też innym wariantom i zdobyłam właśnie tą. Raz już ją użyłam i na razie mam dobre zdanie na jej temat, ale na pełną opinię muszę jeszcze poczekać.

8. Efektima, Peel - Off Renew (Błyskawiczna maseczka peel - off) - mój chłopak też ma dosyć problematyczną cerę, a jedynym sposobem, by go "zmusić" do głębszego oczyszczania, jest kupno maseczki peel-off. Innych na twarz nie nałoży. Mam nadzieję, że sprawdzą się u niego :).
 
9. Bielenda, CC Magic Nails, Diamond Extreme, Multifunkcyjna utwardzająca odżywka – serum do paznokci 10 w 1 - wcześniej używałam odżywki z Eveline. Sprawdzała się u mnie dobrze, jednak chciałabym unikać formaldehydu, dlatego skusiłam się na tą. Nakładam ją raczej jako baza pod lakier, a nie jak odżywkę. Użyłam jej tylko 2 razy, więc nie mam jeszcze zdania.

A Wy co ostatnio kupiłyście? 
Zapraszam również na:

16 komentarzy:

  1. Płatki i micelka kupuję regularnie i ja :)
    Peelingi tutti frutti uwielbiam, ale w małych opakowaniach. Miałam w takich też ten wariant z kiwi i lubiłam go bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że polubię ten peeling. Na razie zapowiada się świetnie :)

      Usuń
  2. Ja właśnie kupiłam krem z Ziaja na dzień i punktowy reduktor trądziku, też z Ziaja.
    Ostatnio także stosuję płyn z BeBeauty tyle, że różowy, bardzo dobrze się sprawdza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wolę uważać na różową wersję. Słyszałam, że nie wszystkim się sprawdza

      Usuń
  3. Muszę przetestować te płatki kosmetyczne, bo ostatnio rossmannowe się potwornie rozwarstwiają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam Rossmannowych, więc się nie wypowiem :)

      Usuń
  4. Płatki i micelka sama kupuję regularnie :) A z tej serii kiwi i karambola z tutti frutti mam olejek pod prysznic i jest obłędny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam olejek o zapachu brzoskwini i mango, ale używałam go tylko 2 razy :)

      Usuń
  5. Maseczki Efektimy sama bardzo lubię. Szczególnie tą oczyszczającą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli mówisz o tej z zielonym opakowaniem, to też bardzo ją polubiłam :)

      Usuń
  6. Używam płatków Carea i jestem z nich zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że nie tylko mi się spisują :)

      Usuń
  7. Miałam te maseczki Peel Off z Efektimy i bardzo je polubiłam :) Również takie lubię najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że nam się sprawdzi :)

      Usuń