czwartek, 13 sierpnia 2015

155. Kanały na Youtube, które uwielbiam #1

Witajcie na moim blogu!
Czy Wy też tak macie, że podczas tej fali upałów nie jesteście w stanie normalnie myśleć? Nie żebym narzekała, uwielbiam lato i jestem wdzięczna za taką pogodę, bo nareszcie moja skóra chwyciła troszkę słoneczka, z czego bardzo się cieszę. Jednak mój mózg jest gdzieś na Hawajach i nie ma mowy o jakimś konkretnym poście. Dlatego dzisiaj przedstawię Wam kilka kanałów na Youtube, które subskrybuję i które chcę szczerze Wam polecić. Zapraszam :)


G.F.Darwin
Kto teraz nie zna tego kanału hmmm? Ja ze wstydem muszę przyznać, że znalazłam ich dopiero wtedy, gdy gościnnie wystąpili w Zapytaj Beczkę Krzysztofa Gonciarza. Większość odcinków zastępczych mi się nie podobało, natomiast ten przebił wszystko. Gdy tylko znalazłam link do ich własnego kanału, to przepadłam. Obejrzałam wszystko i miałam ochotę na więcej. Wiele razy płakałam ze śmiechu a kawałek "Orki z Majorki" chodzi mi po głowie do dziś. Uwielbiam zarówno ich humor, grę aktorską jak i montaż. Wszystko jest dopracowane na ostatni guzik. Marzę, by takich kanałów na Youtube było więcej :)

 DailyBoogie
Jej kanału kosmetycznego nie śledzę, ale jej vlogi kocham. Widać, że nagrywanie ich sprawia jej dużą radość. Boogie jest zawsze uśmiechnięta, pełna energii i pozytywnego myślenia. Kocha zwierzęta, ma w swoim domu dwa małe pieski, które są przesłodkie. Kanał istnieje na Youtube już od roku, a filmików ma sporo, jednak dla mnie oglądanie ich wszystkich było mega przyjemnością. Z niecierpliwością czekam na każdy jej vlog.

 DailylifebyM
 Teraz dla odmiany trochę mniejszy kanał. Trafiłam do niej całkiem przypadkiem, wyświetliła mi się w polecanych dla mnie filmach. Na dzień dzisiejszy ma niecałe 600 subskrypcji, jednak według mnie zasługuje na więcej. Jej filmy zazwyczaj są dość długie, więc oglądam ją przy porannej herbatce. Cenię sobie ją za szczerość,chęci przekazania nam jak najwięcej odczuć związanych z danym kosmetykiem oraz systematyczność. Bardzo polubiłam jej serię, w której recenzuje maseczki w saszetkach. Polecam
Katarzyna Napiórkowska
W tym kanale jestem zakochana po wsze czasy ♥. Jej filmy to istne dzieło sztuki. Wszystko jest takie estetyczne i idealnie zmontowane. Widać, że podchodzi do Youtube profesjonalnie. Jedyne, do czego mogę się przyczepić to to, że rzadko wstawia filmiki. Jednak jak to powiedziała w ostatnim live, woli nagrywać rzadziej, ale być w pełni zadowolona ze swoich efektów. 
GlamPaula
Znałam ten kanał już od dawna, natomiast dopiero teraz zdecydowałam się ją subskrybować. Dla niektórych może wydawać się bardzo dziecinna, mnie natomiast jej charakter urzekł. Lubię osoby, które potrafią się cieszyć z drobnych rzeczy. Wiele osób (w tym ja) uważało ją na pierwszy rzut oka za nieprzyjemną osobę, ale z biegiem czasu zmieniłam o niej zdanie :). Chciałabym ją kiedyś spotkać na żywo i choć chwilę porozmawiać. 


Oglądacie któryś z podanych przeze mnie kanałów? A jakie Wy kanały uwielbiacie?
Zapraszam również na:
 

6 komentarzy:

  1. Nie subskrybuję żadnego, znam tylko GlamPaule ale właśnie jak pisałaś początkowo wydawał mi się taka jakaś nieprzyjemna (?). Może zmienię zdanie o niej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie wydawała się trochę sztuczna i arogancka, ale widocznie ma taki charakter, że trzeba ją bliżej poznać :)

      Usuń
  2. Boogie uwiebiam. Glam kiedyś subskrybowałam, ale od czasu pewnych waśni youtuberskich zaczęła mnie drażnić i nie oglądam jej na bieżąco. Oglądam wiele kanałów, tych popularnych i tych mniej znanych, ale największą mam radochę kiedy widzę nowy filmik u Moniki Giebelen i Julii Kobus:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam o Julii, może do niej zajrzę z ciekawości :)

      Usuń