niedziela, 9 sierpnia 2015

154. Małe nowości kosmetyczne z lipca

Miałam podczas wakacyjnego pobytu nie kupować nic z kosmetyków, ale przechodząc obok osiedlowej drogerii nie mogłam się powstrzymać. To nic, że w mieszkaniu jest jeszcze milion produktów do zużycia. To nic, że miałam nie przeciążać bagażu. Jak mogłam w taki sposób poprawić sobie humor, to czemu nie :).


1.SilkyFoot, Skarpety nawilżające - jak pisałam w poprzednim poście, dbanie o stopy produktami w formie skarpetek bardzo mi się spodobało, więc kupiłam kolejną parę. Tym razem skupiłam się na nawilżeniu. O tej firmie w internecie jest bardzo mało informacji, przez co produkt jeszcze bardziej mnie ciekawi. Chcecie recenzje? :)

2. Oceanic, AA Shave & Care, Balsam do golenia 2 w 1 do częstego stosowania - nigdy nie widziałam tego produktu i mówiąc szczerze, nie miałam go w planach. Jednak zerknęłam na dział z wyprzedażą i był on przeceniony z 18 zł na 9 zł, więc się skusiłam. Kilka razy go już używałam i mam mieszane uczucia. Niby golenie jest łatwiejsze, ale mam wrażenie, że taki sam efekt uzyskam używając jakiegokolwiek balsamu. Jeszcze trochę go przetestuję i dam znać.

3. Ziaja, Intensywna Pielęgnacja Włosów, Szampon + odżywka `Redukcja łupieżu czarna rzepa` - maska wygładzająca z Ziaji dobrze się u mnie sprawdza, więc chcę dać szansę innym produktom do włosów z tej firmy. Za taki zestaw zapłaciłam 6 zł.


4. Marion, SPA, Głęboko oczyszczająca maska na twarz - oceniając stan mojej skóry stwierdziłam, że wymaga ona oczyszczenia. Planowałam kupić tylko maseczkę z Ziaji, ale ta stała obok i wołała, bym ją wypróbowała. Mam nadzieję, że się sprawdzi.

5. Lirene Dermoprogram, Peeling drobnoziarnisty oczyszczający z wyciągiem z lotosu i lilii wodnej - zawsze przed użyciem maseczek stosuję peeling. Nie chciałam kupować nic w tubce, bo w mieszkaniu czeka na mnie wielkie opakowanie peelingu z Sorayi. Użyłam raz i jest dobry, jednak bez rewelacji.

6. Ziaja, Maska oczyszczająca kaolinowa z glinką szarą - kocham tę maseczkę za to, że po niej skóra jest świetnie wygładzona i oczyszczona. Tym razem również mnie nie zawiodła. Kiedyś troszkę przeszkadzał mi jej zapach, teraz już go nawet nie czuję. Polecam!



A wy co ostatnio kupiłyście? :)
Zapraszam również na:

8 komentarzy:

  1. Produkty firmy ziaja uwielbiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to jest dobra i tania firma, mam nadzieję, że zdania o niej nie zmienię :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Mnie ciekawią produkty, które nie występują zbyt często w recenzjach ;)

      Usuń
  3. Skarpetki nawilżające - to może być coś fajnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie idea jest bardzo fajna, natomiast te były przeciętne :)

      Usuń
  4. ja obecnie mam bana na kosmetyczne zakupy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie też powinnam takiego dostać, bo chęci na nowe rzeczy mnóstwo, a funduszy brak :D

      Usuń