wtorek, 28 lipca 2015

152. BeBeauty, Nawilżający żel miceralny 2w1

Jeżeli ktoś by mnie zapytał, jakie kosmetyki polecam na wakacyjny wyjazd, ten żel na pewno znalazłyby się na tej liście. Gdy gdzieś jadę, stawiam na kosmetyki, które już dawno zostały przetestowane i wiem, że nie zrobią mi krzywdy. Staram się również zabierać ze sobą jak najmniejszy bagaż, dlatego lubię używać produktów kilka w jednym. 
Jeżeli jesteście ciekawe, jakie jest moje zdanie na temat żelu z Biedronki, zapraszam do dalszej części posta :).


Słowa producenta:
Skład:


Moja opinia:
Jak widać na moich zdjęciach, żel zdążył lekko zmienić opakowanie. Na szczęście zmiany dotyczyły tylko tego aspektu, bo skład pozostał ten sam. Cena również pozostała taka sama - można go zdobyć w każdej Biedronce za ok. 5 zł. Jest on przeznaczony dla skóry normalnej i suchej, jednak na mojej tłustej również się świetnie spisuje. Nie pieni się, jednak uważam to za plus, ponieważ produkt nie zawiera SLS. Dobrze oczyszcza zarówno makijaż, jak i zanieczyszczenia zebrane przez całą noc. Co do makijażu oczu - radzi sobie z tuszem i cieniami, jednak jeżeli odrobina dostanie się do oka, powoduje to lekkie pieczenie. Lubię go za to, że po umyciu twarzy nie mam ściągniętej twarzy. Kupuje go na każdy wyjazd. Polecam.

Jakie kosmetyki z Biedronki lubicie? :)
Zapraszam również na:

8 komentarzy:

  1. O widzę że chyba zmienili jego opakowanie :) Znam go jeszcze w starej wersji i lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście zmiany tylko dotyczyły opakowania :)

      Usuń
  2. Tego jeszcze nigdy nie miałam. Chętnie wypróbuję przy okazji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś miałam jeszcze peelingujący i też był ok :)

      Usuń
  3. Używałam tylko wersji z peelingiem i nie przypadł mi do gustu. :( Ściągał mi twarz. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co pamiętam, to mi tego nie robił :/

      Usuń
  4. Miałam wiele opakowań tego żelu i go uwielbiam :) Obecnie mi się kończy jego różowy brat i muszę się zaopatrzyć w obie wersje z resztą :)

    OdpowiedzUsuń