środa, 22 lipca 2015

151. Lirene Dermoprogram, Stop Cellulit, Antycellulitowy peeling myjący

Nie wiem, czy też tak macie, ale za każdym razem jak przyjeżdżam do domu, mam wielką ochotę przejrzeć, jakich to kosmetyków używa mama i co nieco przetestować. Nie jest oczywiście tak, że przyjeżdżam i tylko zużywam jej produkty, bo za każdym razem witam ją z paczką kosmetyków. Lubię widzieć jej szczery uśmiech na jej twarzy. Ten peeling leżał sobie w czeluściach szafeczki na kosmetyki, dlatego postanowiłam zobaczyć, co to takiego. Nigdy nie miałam produktu myjącego z tej firmy, co podwójnie wzbudziło moją ciekawość. Zapraszam do poznania mojej opinii na temat tego kosmetyku :)

Słowa producenta:

 Skład:

 Moja opinia:
Na starcie chciałabym powiedzieć, że nie wierzę w jego działanie antycellulitowe. Kosmetyk nie jest w stanie go całkowicie wyeliminować. Może dać jakieś skutki, ale połączony z ćwiczeniami i dietą.  Peeling jest idealny na lato, ma bardzo orzeźwiający, grejpfrutowy zapach. Nie utrzymuje się na skórze, jednak czuć go podczas kąpieli. Dobrze się pieni, nie potrzeba go dużo by rozprowadzić go na ciało. Drobinki są bardzo ostre, dzięki czemu dokładnie usuwa martwy naskórek. Dla dziewczyn z wrażliwą skórą może on być zbyt mocny, ale ja właśnie za jego moc go bardzo polubiłam. Konsystencja jest odpowiednia, nie jest za rzadka, ani za gęsta. Uwielbiam efekt, jaki pozostawia na skórze - jest ona miękka, gładka i odpowiednio oczyszczona. Cieszę się, że mogłam przetestować ten kosmetyk, na pewno będę kupować kolejne opakowania. Polecam.


A Wy wierzycie w działanie antycellulitowe kosmetyków? Zmagacie się z tym problemem? :)
Zapraszam również na:

12 komentarzy:

  1. W antycellulitowe kosmetyki to ja nie wierzę niestety, od nich cuda się nie zadzieją, trzeba naszej własnej pracy nad tym, przy której one pomogą :) A miałam kiedyś peeling z Lirene tą wersję z mango z serii youngy 20+ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ukrywam, że ta seria troszkę mnie interesuję :)

      Usuń
  2. Miałam go i bardzo polubiłam :) niestety proces pozbywania się cellulitu jest trudniejszy xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby kosmetyk mógł odmienić los cellulitu, byłoby o wiele łatwiej ;)

      Usuń
  3. Zapach kuszący ;) Chętnie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto, z tego co wiem to kosztuje około 12 zł :)

      Usuń
  4. Nie miałam,ale firmę lubię,dużo mają świetnych propozycji;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na przykład jakie produkty się u Ciebie najlepiej sprawdzały z tej firmy? :)

      Usuń
  5. Też lubię podpatrzeć, co moja ciocia używa. :D Czasami coś się przeniesie do mojej kosmetyczki albo kupuję taką samą rzecz. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo, zawsze mnie to ciekawiło ^.^

      Usuń