czwartek, 9 lipca 2015

149. Ziaja, Maska do włosów "Intensywne wygładzanie"

Kupiłam tę maskę po przeczytaniu wielu pochlebnych recenzji na blogach. Napotkałam się na nią w sklepie Ziaji i kosztowała mnie 6,27 zł. Wiązałam z nią nadzieję, że poradzi sobie z moimi problematycznymi włosami. Nawet, gdyby okazała się bublem, mój portfel aż tak bardzo by na tym nie ucierpiał. Jeżeli chcecie poznać moją opinię na temat tego produktu, zapraszam do dalszej części postu :)




Słowa producenta:
Skoncentrowany preparat o niskim pH, który zamyka łuski i regeneruje włosy aż po same końce. Doskonale wygładza otwarte łuski włosów. Dodaje blasku od nasady aż po końcówki. Aktywnie nawilża i uelastycznia włosy. Nadaje włosom wyjątkową miękkość. Zawiera prowitaminę B5 i proteiny jedwabiu.


Skład:
Aqua, Cetearyl Alocohol*, Cetrimonium Chloride, Dimethicone, Behentrimonium Chloride, Isopropyl Myristate*, Heliantus Annuus Seed Oil*, Panthenol, Polyquaternium-10, Hydrolized Sil, Sodium Benzoate*, Parfum, Linalool, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Buthylphenyl Methylpropional, Limonene, Eugenol, Citric Acid*

Moja opinia:
Zacznę przedstawiać moją opinię od wyjaśnienia, jakie mam włosy, bo według mnie jest to istotne. Mam gęste, grube włosy, nigdy nie farbowane, które kochają się puszyć. Nakładam tej maski dużą ilość i zostawiam na ok. 20 min. Po takim zastosowaniu włosy są miękkie i gładkie. Żaden produkt nie był w stanie sprawić, by moje włosy lepiej się rozczesywały, natomiast ta maska poradziła sobie z tym problemem. Może nie jest to efekt perfekcyjny, jednak dla mnie zaskakujący. Przy dłuższym stosowaniu moja mama stwierdziła, że włosy są w o wiele lepszej kondycji, co niezmiernie mnie cieszy. Ma dość mocny, kwiatowy zapach, więc może nie wszystkim przypaść do gustu. 

A Wy jakich produktów do włosów używacie?
Zapraszam również na:

10 komentarzy:

  1. ja aktualnie używam masek Kallosa - czekoladowej i latte; czyli ta maska z Ziaji sprawiła, że włosy się mniej puszą? ja mam z tym problem ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie można te maski kupić? Chętnie przetestuje. Tak, moje włosy po tej masce mniej się puszą :)

      Usuń
  2. Ja używam biovaxa do włosów suchych i zniszczonych. Z Ziaji jeszcze nie stosowałam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biovax też mnie ciekawi, na pewno coś przetestuje :)

      Usuń
  3. nigdy nie stosowałam masek do włosów z ziaji, muszę na nie zwrócić uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są tanie i dobre, pewnie wypróbuje inne wersje :)

      Usuń
  4. Nie miałam, ale już od jakiegoś czasu kuszą mnie maski Ziaji. Chyba dlatego, że po prostu mają takie bardzo proste, ale ładne opakowania. :D No i cena też jest doprawdy kusząca. I jak widzę nie tylko są tanie, ładnie wyglądają, ale również dobrze działają. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę wypróbować inne wersje, mam nadzieję, że będą dobre jak ta :)

      Usuń
  5. Nie miałam żadnego produktu do włosów Ziaji. Używam masek Kallosa, ale i one już coraz gorzej się u mnie sprawdzają...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za to nie miałam masek z Kallosa, ale mam na nie wielką ochotę ;)

      Usuń