sobota, 4 lipca 2015

148. TAG: Kocham lato!

Jeszcze kilka chwil dzieli mnie od powrotu na wakacje do domu. Nie mogę się doczekać tych mile spędzonych dni. Mam wielkie plany na zregenerowanie sił. Coś czuje, że wrócę ze wspaniałymi wspomnieniami :) Zapraszam na moje odpowiedzi na tag dotyczący lata. 

1. Jaka jest dla Ciebie idealna letnia temperatura?
Kiedy wiem, że będę miała dostęp do plaży, to żaden upał nie jest mi straszny. Natomiast gdy muszę wybrać się na miasto to około 24-25 stopni jest idealne, w połączeniu z delikatnym wiaterkiem.

2. Jeśli opalanie, to gdzie? Na nadmorskiej plaży, nad jeziorem, w ogrodzie czy na balkonie?
Nad jeziorem! Uwielbiam te uczucie, gdy jest mi zbyt gorąco i mogę wskoczyć do wody i popływać. Nie lubię zbytnio leżeć przez kilka godzin, więc wybieram "aktywne" opalanie np. podczas zabawy z piłką.

3. Ulubiony look na lato?
Bardzo podobają mi się sukienki i spódniczki, ale na kimś innym. Według mnie, źle wyglądam w takich rzeczach. Dlatego stawiam na krótkie spodenki, sandały i zwiewną koszulkę,

4. Ulubiony letni napój?
Każdy napój jest dobry, byleby był zimny. Dlatego stawiam na soki bądź wodę z kostkami lodu. 

5. Wakacje w kraju czy za granicą?
Zawsze spędzałam wakacje w kraju i nie przeszkadza mi to. Moje miasto jest przepiękne i uwielbiam w nim spędzać czas. Jeżeli chodzi o wyjazd, uważam, że Polska jest przepiękna i marzy mi się, by zwiedzić ją całą <3.

6. Obowiązkowy gadżet na wakacje?
U mnie okulary przeciwsłoneczne. Mam bardzo wrażliwe oczy na światło i bez nich nie dałabym rady. Dzisiaj także mogę powiedzieć, że czapka bądź kapelusz. Lekceważyłam, jak ważny jest ten element i wczoraj nabawiłam się udaru słonecznego ;).

7. Letnie wakacje vs. zimowe ferie?
Oczywiście, że letnie wakacje! Tylko podczas tej przerwy jestem w stanie w pełni się zrelaksować i zająć się rzeczami, które kocham. Do tego dzień jest o wiele dłuższy i możemy przeżyć więcej przygód.

8. Gdzie spędzisz wakacje w tym roku?
W swoim rodzinnym mieście. Już nie mogę się doczekać!

9. Jakie pamiątki najchętniej przywozisz z wakacji?
Tylko zdjęcia i wspaniałe wspomnienia. Nie lubię kupować drobiazgów, które oprócz marnowania miejsca, nie mają żadnej funkcji. 

10. Ulubiony smak lodów?
Nie przepadam za wszystkim, co jest miętowe, więc oprócz nich lubię każdy smak.

11. Wakacje nad morzem, w górach czy nad jeziorem?
W górach nigdy nie byłam, nad morzem jest dosyć tłoczno więc wybieram jezioro. Jak już wcześniej pisałam, kocham pływać, a dla mnie woda w morzu jest zbyt zimna :P

A wy a co kochacie lato?
Zapraszam również na:

4 komentarze:

  1. jeśli chodzi o pamiątki to mam tak samo :) nie kupuję zbędnych bibelotów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz coraz mniej osób stawia na kupowanie pamiątek ;)

      Usuń
  2. Ja też nie przepadam za kupowaniem zbędnych pamiątek na wyjazdach :)

    OdpowiedzUsuń