piątek, 12 czerwca 2015

144. Mały remont na blogu!

Moje zaliczenia na uczelni powoli dobiegają końca, przez co mam wiele pozytywnej energii by powrócić na bloga! Aby wykorzystać całkowicie swoje zasoby, postanowiłam wprowadzić kilka zmian. Jak już słusznie zauważyliście, pojawiły się kategorie. Chcę wprowadzać posty o tematyce, które w pewnym stopniu są częścią mojego życia: zarówno dla społeczności żeńskiej, jak i męskiej. Dlatego jeżeli ktoś będzie obserwował mnie tylko dla określonego działu, będzie mógł z łatwością znaleźć posty. Rozmyślam również nad innymi zmianami, więc przez kilka dni może tu być lekki chaos, ale mam nadzieję, że obejdzie się bez niego.

Pozdrawiam i do zobaczenia niebawem :)


4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zostały 2 trudne egzaminy i czekam na wyniki najtrudniejszego :)

      Usuń
  2. powodzenia :) i czekam na efekty zmian :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie będą spektakularne, ale dla mnie istotne :)

      Usuń