niedziela, 19 kwietnia 2015

141. Synergen, Happy Day, Krem do rąk do skóry suchej

Nadchodzący wielkimi krokami tydzień zapowiada się na bardzo pracowity, dlatego też staram się wszystkie prace na uczelnię przygotować w ten weekend. Korzystając sobie z chwili odpoczynku, postanowiłam coś tutaj napisać. Będzie to recenzja kremu do rąk z firmy Synergen, który ostatnio wpadł mi w oko w Rossmannie i postanowiłam go za taką cenę wypróbować. Czy okazał się miłym zaskoczeniem, czy okropnym rozczarowaniem? Zapraszam :)


Słowa producenta:
Wypróbuj optymalną kombinację intensywnych właściwości nawilżających i owocowego zapachu, który będzie ci towarzyszył przez cały dzień. Krem doskonale nadaje się do delikatnej pielęgnacji rąk i szybko się wchłania nie pozostawiając tłustej warstwy. Tolerancja przez skórę potwierdzona dermatologicznie.
Zalety:
- nawilża przez 24h,
- nie pozostawia tłustej warstwy,
- nie zawiera parabenów.



Skład:
Aqua, Gliceryn, Cetearyl Alcohol, Hydrogenated Palm Grycerides,  Ethylhexyl Stearate, Phenoxyethanol, Sorbitol, Benzyl Alcohol, Dimethicone, Sodium Cetearyl Sulfate, Parfum, Carbomer, Sodium Hydroxide, Limonete.


Moja opinia:
Krem ma lekko wodnistą konsystencję, jednak w żaden sposób nie przeszkadza to w aplikacji. Dobrze się rozprowadza i w miarę szybko się wchłania. Wielkim plusem tego produktu jest oczywiście zapach - jest bardzo słodki i rzadko spotykany w kosmetykach. Co do działania - nie pozostawia tłustej warstwy na skórze, co bardzo mnie cieszy. Fajnie nawilża, jednak z bardziej suchą skórą może już sobie nie poradzić. Dla mnie nawilżenie jest wystarczające w porze letniej, gdzie nie mam aż tak wielkiego problemu ze skórą. Ma również urocze, małe opakowanie, które bez problemu zmieści się w każdej torebce. Cena też jest kusząca - za ten produkt zapłacimy w Rossmannie około 3 zł. Według mnie bardzo fajny krem do torebki, by po myciu rąk nawilżyć dłonie i nie czekać zbyt długo aż się wchłonie. 


Miałyście jakieś kosmetyki z firmy Synergen? Co o nich sądzicie?
Zapraszam również na:

14 komentarzy:

  1. ja mam ochote na ich zielony krem nawilżający ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam puder i korektor z Synergen i bardzo lubię :) Nic innego jeszcze nie próbowałam, ale może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Puder kiedyś chciałam wypróbować, ale kupiłam zły odcień i się zraziłam :D

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Warto wypróbować, jeżeli nie ma się żadnych problemów :)

      Usuń
  4. Nie używałam nigdy nic z tej firmy, chociaż kiedyś PRAWIE skusiłam się na puder. :D
    Opakowanie wygląda przeuroczo.

    Dodaję do obserwowanych i będę zaglądać tu częściej.
    W wolnej chwili zapraszam również do mnie.
    Pozdrawiam!
    detailsrevolution.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za obserwację, wiele to dla mnie znaczy :)

      Usuń
  5. dobra cena i ładne opakowanie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczy smyk, aczkolwiek przez pracę mam suche dłonie i nie wiem czy by sobie z nimi poradził ;[

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może mieć lekki problem, ale warto spróbować za te 3 zł :)

      Usuń
  7. Jakoś zawsze przechodziłam obojętnie obok produktów tej marki, więc nie mam z nimi kompletnie żadnych doświadczeń, ale może w końcu czas coś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie z tej firmy mało co miałam, a jak coś miałam to było przeciętne. Jednak ten krem jest godny wypróbowania, zwłaszcza że nadaje się do torebki, by nie nosić ze sobą wielkich tubek :)

      Usuń