poniedziałek, 6 kwietnia 2015

139. Under Twenty, Multifunkcyjny krem antybakteryjny BB

Nie wiem czy też tak macie, ale ja zawsze mam problem z odpowiednim doborem kremu BB lub podkładu. Przeglądając półki w drogeriach z kolorówką stwierdzam, że albo coś jest dla mnie za ciemne, albo bardzo widać produkt na twarzy, a tego nie chcę. Około dwa lata temu (albo i wcześniej, ale nie zwróciłam na to uwagi?) rozpoczęło się produkowanie przez polskie firmy kremów BB. Wypróbowałam jeden z Eveline. Był fajny, ale najjaśniejszy odcień był dla mnie odpowiedni jak pierwszy raz dosyć mocno się opaliłam za ciemny, chyba że się opaliłam, wtedy był ok. Teraz nadszedł czas na ten produkt. Czy stał się moim ulubieńcem? Zapraszam do recenzji :)


Słowa producenta:

Moja opinia:
Na początku warto zaznaczyć, że krem ma tłustą konsystencję. Pozostawia "mokre" wykończenie na twarzy, co niezbyt mi odpowiada, ponieważ głównie oczekuję matu. Jeżeli nie przypudruję go, to efekt świecenia się nie zniknie. Z drugiej strony muszę pochwalić trwałość i krycie tego produktu. Jak na krem BB to dość dobrze kryje (wiadomo, nie poradzi sobie z wypryskami, ale do tego taki produkt nie jest przeznaczony). Skóra ma ładny, wyrównany koloryt. Po przypudrowaniu naturalnie wygląda. Co do nawilżenia zbytnio się nie wypowiem, jednak mogę zapewnić, że nie przesusza skóry. Produkt zawiera w sobie 75 ml, dlatego też jest wydajny. Odcień najjaśniejszy jest dla mnie dobry na sezon wiosenno-letni, gdy moja skóra nabierze koloru (w okresie zimowym jest bardzo blada - taka moja uroda, niestety). Czy mogę go polecić? Jeżeli jesteś osobą, która nie ma problemów z przetłuszczaniem się cery to możesz wypróbować, ale na wszelki wypadek warto mieć jakiś dobrze matujący puder. Dla mnie jest zbyt tłusty, ale na pewno go zużyję (a czy wrócę do niego? Czas pokaże ;)).


Jaki bardzo jasny krem BB byście mi poleciły? :)
Zapraszam również na:

8 komentarzy:

  1. dawno dawno temu miałam cos z poniezj 20 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dostałam zestaw tych kosmetyków na urodziny :)

      Usuń
  2. mam nan ego ochotę, chociaz widzialem, że ma swietliste wykonczenie i na tlustej skorze bedzie krotko trzymał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli masz mocno przetłuszczającą się cerę, to rzeczywiście może być problem

      Usuń
  3. Kremy BB prawdę mówiąc nie bardzo lubię, bo one same nie bardzo lubią chyba moją cerę niestety, więc został mi mój ulubiony podkład z Rimmela :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jakim podkładzie mówisz? Szukam ciągle idealnego, ale mam cerę bardzo jasną :<

      Usuń
  4. To jeden z moich ulubionych kremów BB, choć faktycznie nie matuje, ale dla mnie ten kolor jest idealny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak lekko się opalę, to na mnie też będzie dobry :)

      Usuń