czwartek, 2 kwietnia 2015

137. Akcja Celebruj Chwilę: Wielkanocne inspiracje

Święta Wielkanocne już niedługo, chociaż pogoda bardzo chce nam zrobić psikusa i u mnie pada śnieg. Gdyby nie to, że jest ciepło, byłoby go więcej niż na święta Bożego Narodzenia. Mimo że nie planowałam wyjazdu do domu, na szczęście udało mi się i mogę spędzić te chwile z rodziną. Uwielbiam atmosferę, która wtedy panuje. Aby choć troszkę przywołać klimat świąt, chcę się podzielić kilkoma inspiracjami dotyczącej tej tematyki. Nie ma tego dużo, ale mam nadzieję że Wam się taki wpis spodoba :)





A Wy gdzie spędzacie Święta? :)
Zapraszam również na:

8 komentarzy:

  1. Szkoda, że tak mało tych inspiracji, ale i tak mi się podobają :D Ja też jadę do domu na święta i u mnie też dzisiaj padał śnieg :P Nie ma to jak polska pogoda...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam dać bardziej na jakość, a nie na ilość :). Polska pogoda ostatnio chyba zgubiła kalendarz ;))

      Usuń
  2. Fajne inspiracje :) Święta oczywiście spędzam z rodziną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne inspiracje, ja w tym roku nie wyrabiam niestety z ozdobami w domu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nigdy nie było zbyt wiele dekoracji, ale szczegóły mają więcej uroku :)

      Usuń
  4. Oj, u mnie w tym roku brak świątecznych ozdób... Jakoś bardziej zawsze celebruje w ten sposób te zimowe uroczystości :)
    Piękne inspiracje pisankowe :)

    Obserwuję i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też nigdy nie ma dużo ozdób, ale mimo tego klimat świąteczny jest w 100 % :)

      Usuń