poniedziałek, 23 lutego 2015

130. Nowy etap w życiu czas rozpocząć!

No i nadszedł bardzo ważny dla mnie dzień, czyli dzień moich urodzin. Nie są to zwykłe urodziny, bo właśnie od dzisiaj mam 20 lat. Kiedy to minęło?! Zatrzymałam się na etapie, kiedy miałam 16 i jakoś z kolejnym rokiem nie mogłam uwierzyć że czas tak szybko płynie. Nie wyobrażałam sobie pójścia na studia, a tu proszę, właśnie dzisiaj rozpoczyna się drugi semestr. Niedawno rozmawiałam z moim chłopakiem o tym, co byśmy zrobili, gdyby można było wrócić do dawnych czasów ze swoją aktualną wiedzą. Najpierw wymienialiśmy to, co byśmy zmienili, jednak doszłam do wniosku że lepiej jest zostawić wszystko, tak jak jest. Gdyby nie te wszystkie wydarzenia, które mnie spotkały, mój charakter mógłby być inny, mogłabym nie być ze swoim aktualnym chłopakiem (pojawił się w moim życiu w bardzo złym czasie, kiedy miałam depresję). Dlatego od dzisiaj mam zamiar czerpać z każdego dnia, tyle ile się da i nie przejmować się opinią osób, które nic nie wnoszą do mojego życia. 

A to że nie lubię być samolubna, z okazji moich urodziny życzę Wam, by spełniły się wszystkie Wasze marzenia :)

15 komentarzy:

  1. Wszystkiego co najlepsze !
    Ojj pamiętam jak to ja miałam te 20 lat :) Fajne czasy to były :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, mam zamiar wykorzystać ten rok jak tylko się da :)

      Usuń
  2. sto lat :* szybko Ci zleci dalej :) niestety ;( ciesz się chwilą :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego i spełnienia marzeń :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam na konkurs - do wygrania śliczna bransoletka ChouChou

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego!:*:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spełnienia i Twoich marzeń :) U mnie też 20 stuknęła nie wiadomo kiedy, a w tym roku jeszcze 2 cyferki do przodu :O

    OdpowiedzUsuń
  7. Nieco spóźniona, ale życzę Ci wszystkiego dobrego :) Przed Tobą wspaniały czas!

    OdpowiedzUsuń
  8. Może spóźnione, ale życzę Ci wszystkiego najlepszego i spełnienia marzeń ;)

    OdpowiedzUsuń