poniedziałek, 2 lutego 2015

124. Niekosmetyczni ulubieńcy stycznia 2015

Nadszedł czas na przywrócenie jednej z moich ulubionych serii na moim blogu. Niestety, ten rodzaj wpisu wymaga bardzo dużo pracy i czasu, jednak efekt końcowy bardzo mnie raduje. W tym miesiącu nie miałam zbytnio czasu na przyjemności (powody podawałam w poprzednim wpisie), dlatego będzie ich bardzo mało, jednak mam nadzieję że pomimo tego wpis się wam spodoba. 


1. Ulubiony kanał na Youtube
Kiedy chcemy zacząć naukę, nagle tysiąc rzeczy jest ważniejszych. Do nich zaliczałam oglądanie filmików w internecie. Dlatego styczeń był miesiącem, w którym za subskrybowałam wiele nowych kanałów. Jednak kanał Katarzyny Napiórkowskiej (kliknij tu) zrobił na mnie największe wrażenie. Bardzo ładna, młoda dziewczyna, która prowadzi kanał o różnej tematyce: zarówno kosmetycznej, jak i lifestyle bądź OOTD. Najbardziej mnie urzekł profesjonalny montaż - jestem pełna podziwu jak prezentują się jej filmiki i czekam na kolejne :).


2. Ulubione jedzenie
Teraz będzie trochę niezdrowego. W poprzednich dwóch wpisach tego typu (niestety, tylko dwa ujrzały światło dzienne) pojawiało się coś zdrowego i były to zazwyczaj owoce. Teraz przedstawię Wam totalne przeciwieństwo, dlatego osoby, które są na diecie lub są przeciwko takiemu jedzeniu, proszę pominąć ten punkt. Mowa tu o kebabie. W wieku 19 lat pierwszy raz go spróbowałam i  przepadłam. Nie przepadam za wołowiną, dlatego zawsze wybieram mięso z kurczaka i jest przepyszny! Aż znowu naszła mnie ochota na niego *.*


3. Ulubiona aplikacja
Okryłam tę aplikację w ostatnich dniach stycznia i już zdążyła zdobyć moje serce. Jest to świetny sposób na zabicie czasu. Aplikacja nazywa się Quizwanie. Gra ta wymaga połączenia z internetem, przez co rozgrywka jest o wiele ciekawsza. Naszym zadaniem jest odpowiadanie na pytania. Uwaga - bardzo wciąga :)


4. Ulubiona gra
Na tę grę polowałam już bardzo długo. Na początku cena była zabójcza, więc nawet nie myślałam o kupnie. Jednak gdy emocje opadły, mój chłopak postanowił mi ją podarować na święta. O co w tej grze chodzi, raczej nie muszę przedstawiać. Polecam, jednak mam nadzieję że niedługo wyjdzie jakiś ciekawy dodatek ;)


5. Ulubiona piosenka
Tym razem znów akcent japoński. Znalazłam tę piosenkę całkiem przypadkiem podczas grania w grę. Odsłuchałam pierwszy raz, drugi, trzeci.... i gwałciłam replay. Czytałam tekst tej piosenki (chociaż zaczynam trochę rozumieć japońskie słowa) i również mi się spodobał. Niedługo pojawi się w anime, które oglądam *.*


6. Najpopularniejszy wpis na moim blogu
W tym miesiącu wygrał post dotyczący moich zakupów kosmetycznych (kliknij tu). Zauważyłam, że nie tylko ja mam słabość do tego typu wpisów. Niezbyt wiele one wnoszą, bo nie możemy jeszcze nic konkretnego o produkcie powiedzieć ale jednak mają coś w sobie. W styczniu trochę poszalałam z zakupami ale kupiłam wszystko co było mi potrzebne! (no prawie...)

A Wam co się spodobało w tym miesiącu?
Znajdziecie mnie również na:

21 komentarzy:

  1. U mnie zakupy to nie słabość, tylko uzależnienie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jeszcze do takiego stanu nie doszło :D

      Usuń
  2. quizwanie jest maga, a simy 4 to też cudo
    zapraszamy do nas
    blotodlazuchwalych.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. w Simsy4 nie miałam przyjemności, ale quizwanie jest ze mną zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem przypadkiem znalazłam tę aplikację i nawet namówiłam chłopaka do gry :)

      Usuń
  4. Quizwanie też bardzo lubię! :)
    A nie chciałaś do tej serii wprowadzić filmów? Jako filmomaniaczka chętnie bm je zobaczyła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie oglądałam w ostatnich miesiącach żadnych filmów, dlatego ta kategoria się nie pojawiła. Wstawiam to, co się zebrało, a może w przyszłym miesiącu pojawi się jakiś film, bo po sesji będę miała dużo wolnego czasu :)

      Usuń
  5. Grę zaraz sobie ściągnę :)
    Do The Sims 4 w połowie stycznia wyszedł pakiet akcesoriów - to coś pomiędzy akcesoriami a dodatkiem jeśli porównać to do The sims 3. Pakiet nie będzie dostępny w wersji pudełkowej, tylko elektronicznie. :)) Czaję się na te rozszerzenie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem, widziałam już na Youtube o co chodzi z tym pakietem rozgrywki ale na razie jakoś mnie nie kusi. Gdyby dali 4 pory roku, byłabym szczęśliwa *.*

      Usuń
    2. O tak, tak, tak. Tego mi najbardziej brakuje w tym momencie. I piętrowych łóżek. :D

      Usuń
    3. Zostało nam tylko czekać ;)

      Usuń
  6. I ja ostatnio w Quizwanie gram ;) Jak masz ochotę ze mną zagrać, to mój nick to Natalyyjka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Nie jestem w tym dobra, ale mogę spróbować ^^

      Usuń
  7. Ściągnęłam to grę Quizwanie i przyznaję super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że Ci się spodobała :)

      Usuń
  8. też od czasu do czasu gram w simsy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz mam bardzo mało czasu ze względu na sesję, ale po niej będzie inaczej ;>

      Usuń