środa, 28 stycznia 2015

122. Karol Paciorek, Włodek Markowicz "Lekko Stronniczy jeszcze więcej"

Kiedyś prowadzenie kanału na Youtube było czymś nierealnym, teraz stało się codziennością wielu osób. Próbują swoich sił na zaistnienie w internecie na wiele sposobów. Niektórzy stawiają na oryginalność, drudzy na treść a kolejni na jakość. Nigdy nie sądziłam, że wciągnę się w ten świat. Zaczęło się od oglądania filmików, gdzie ludzie się wygłupiają a skończyło się na kilkudziesięciu subskrypcjach. Oglądam kanały o różnej tematyce, a jednym z moich ulubionych kanałów był Lekko Stronniczy. Polubiłam ich do tego stopnia, że postanowiłam kupić ich książkę, by mieć pamiątkę z wielu wspólnych godzin spędzonych na oglądanie ich. Potrafili poprawić mi humor w takie dni, gdy chciałam po prostu wskoczyć do łóżka i się rozpłakać. Przeczytałam tę książkę dosłownie w kilka godzin. Jest bardzo wciągająca, napisana prostym językiem i wpleciony jest ich poczucie humoru. W książkę wplecione są dialogi i są one tak prawdziwe, że miałam wrażenie, jakbym właśnie siedziała obok i słuchała ich rozmowy. Nie dowiemy się tutaj o tym, jak stworzyć super kanał na YT ale poznamy kilka ciekawostek z kulis ich programu. Dla osób, które bardzo polubiły tych panów bardzo polecam. Myślę, że nie będzie to dobra książka dla kogoś, kto nie jest ich fanem, bo nic tam


Na początku mieli jedynie pomysł i pożyczoną kamerę...

Dziś ich działania obserwuje prawie 200 tysięcy osób na YouTube, codziennie zbierają kilka tysięcy osób przed komputerem, a o ich rekomendacje starają się największe koncerny reklamowe. Stali się idolami dla młodych ludzi w całym kraju.

Ujawniają kulisy programu, zdradzają mechanizmy rządzące internetowym biznesem i komentują rzeczywistość w nowej formule!


Co przeczytałyście ostatnio? Chcecie mały haul książkowy? :)
Znajdziecie mnie również na:

4 komentarze:

  1. Na haule zawsze jestem chętna. Książki nigdy nie czytałam. A co ja ostatnio przeczytałam, pokażę jutro :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie zobaczę, może coś podpatrzę :)

      Usuń
  2. oglądałam ich od początku :) zastanawiałam się nad kupnem książki, ale w końcu się wstrzymałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie od początku, ale wiele odcinków nadrobiłam :)

      Usuń