wtorek, 6 stycznia 2015

119. Co dostałam na święta?

Witajcie w nowym roku. Mam nadzieję że zabawa sylwestrowa każdemu się podobała, jednak niestety wracamy do szarej rzeczywistości. Nachodzi sesja, a co za tym idzie robię wszystko, oprócz nauki. Nawet znalazłam czas na napisanie notki. Pewnie jestem ostatnią osobą, która taki wpis pisała, ale wcześniej zajmowałam się wyjazdem do miasta, w którym studiuję ;) Jeżeli jesteście ciekawi, co Mikołaj w tym roku przyniósł dla mnie to zapraszam.
Mikołaj wie, co dobre. Już od dawna chciałam przetestować tą serię ze względu na zapach brzoskwiniowy. Niewiele firm podejmuję się tworzeniu kosmetyków o tej nucie zapachowej, a szkoda. Ostatnio w poście wspominałam że chcę przetestować peeling, jednak zostałam dodatkowo obdarowana musem oraz olejkiem do kąpieli. Teraz średnio będę mogła korzystać z olejku, ze względu na to że nie można korzystać z wanny w tym mieszkaniu, ale może to się zmieni ;)
Czyż nie jest słodki? Ze względu na to że w zimę marznę pod kołderką, termofor na pewno się u mnie nie zmarnuje. Ta sówka jest przepiękna! (to nie tak, że sama go sobie kupiłam :D)
Mama nie mogła się powstrzymać, by kupić mi tę bluzę. Ostatnio mam fazy na bluzy i bym mogła każdą przygarnąć. Jak wcześniej nie miałam prawie w ogóle, tak teraz mam ich dosyć sporo. Jest bardzo wygodna i cieplutka, za co wielki plus :)
Tego prezentu się nie spodziewałam. Czekał na mnie po powrocie do mieszkania. Te lakiery już jakiś czas mnie interesowały, więc cieszę się że będę miała możliwość je przetestować. Kolory od lewej: wibo, extreme nails nr 548, wow glamour satin nr 3 oraz extreme nails nr 482.
Kolejny prezent, którego w ogóle się nie spodziewałam. Niespodzianki są bardzo miłe. Jutro wybieram się na zakupy z chłopakiem i mam nadzieję że znajdę coś dla siebie w tym sklepie :)

A Wy co dostałyście?
Znajdziecie mnie na:

18 komentarzy:

  1. olejek mozesz też spokojnie używać jako żelu :) Uwielbiam tutti frutti - jedna z najlepszych i ulubionych serii :) Lakiery piękne kolory maja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli mi w żaden sposób nie zaszkodzi, to pewnie tak będę używała. Dziękuję za radę :)

      Usuń
  2. Chciałam kupić ten termofor ale nigdzie go już nie było :( Ale swój dostałam, cudny, seledynowy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na niego trafiłam przypadkiem, ale chyba były tylko dwie sówki ;)

      Usuń
  3. Świetne nowości, lakiery Wibo bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie próbowałam tej serii ale jestem mega ciekawa :))

      Usuń
  4. świetne prezenty! :D
    zapraszam do mnie :)
    jestemmiska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. super prezenty :). Lakiery szczególnie fajne i ten zestaw z farmony :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie testowanie i jak tylko sesja się skończy z powodzeniem to dam znać, jak się te kosmetyki sprawują :)

      Usuń
  6. peelingi Farmony bardzo lubię :)
    a termofor genialny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Najważniejsze, że jesteś zadowolona:)) Fajny ten termofor :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Termofor jest fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko go zobaczyłam, wiedziałam, że muszę go mieć.

      Usuń