wtorek, 23 grudnia 2014

117. Akcja Celebruj Chwilę: Świąteczna wishlista

Obudziłam się jak zwykle nie w porę, ale mam jeszcze jeden dzień, więc można coś jeszcze zmienić ;). Mam kilka rzeczy, które mi się marzą od jakiegoś czasu i fajnie by było, gdyby znalazły się pod choinką. Wiadomo, w święta nie chodzi tylko o prezenty, jednak ciepło się robi na sercu wiedząc, że ktoś chce nas obdarować czymś wspaniałym.  Zaczynajmy:
1. Farmona Tutti Frutti, cukrowy peeling brzoskwiniowy - kto czyta mojego bloga od początku to wie, że uwielbiam zapach brzoskwiniowy dlatego każdy kosmetyk m.in z tej serii niesamowicie by mnie ucieszył :)
2. Pendrive - studiuję, piszę bloga, gram w gry więc pendrive dla takiej osoby jest niezbędny. Teraz ciągle pożyczam od chłopaka, jednak mimo tego ciągle żyję w obawie, że niechcący może usunąć ważne dla mnie pliki. Z chęcią przygarnęłabym takiego słodziaka :)
3. Zestaw pędzli - wypatrzyłam jakiś czas temu fajny zestaw 9 pędzli za 50 zł. Bardzo chciałabym poćwiczyć robienie makijaży, ale jak wiadomo, bez pędzli jest dosyć ciężko. ;)
4. Piżama - moja ostatnia zginęła w sposób tragiczny, dlatego rozglądam się za nową. Jakie powinna warunki spełniać? Musi być ciepła, wygodna i piękna - a gdyby miała motyw pandy byłabym w raju :)
5. Termofor - jestem wielkim zmarzluchem więc ciepło jest mi wskazane. Uwielbiam opatulić się w ciepły koc i równie dobrze mogłabym z niego już nigdy nie wyjść. Termofor - must have dla mnie
6. Sims 4 - bardzo lubię się czasem zrelaksować grając w gry komputerowe, a tą serię od dawna bardzo lubię. Grałam w część 1 i 2, jednak czwórka wydaje się być czymś nowym. Niestety, na razie nie mam takiej kwoty, by na nią przeznaczyć (nie jest to nadrzędna sprawa), jednak Mikołaj podobno spełnia każde marzenie :))

4 komentarze:

  1. Simsy 4 to i moje marzenie, i chyba spełni się w tym (choć może Mikołaj zmienił swe plany...). :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje prawdopodobnie jak narazie się nie spełni, ale może kiedyś :))

      Usuń
  2. ah te simsy :d. Ps. poproszę numer 3 ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam tę grę, mimo że mam mało czasu by w nią grać :D

      Usuń