sobota, 20 grudnia 2014

116. Małe zakupy kosmetyczne

  Jestem już w domu. Przeżyłam kilkanaście godzin podróży, by móc być w ten wyjątkowy czas być z rodziną. Pomimo tego, że jestem wyczerpana, spałam dosłownie kilka godzin (około 4) postanowiłam pokazać, co ostatnio kupiłam. Nie jest tego na szczęście dużo, ponieważ staram się kupować tylko to co niezbędne, ale jak raz na jakiś czas sprawię sobie drobny prezent to nic złego się nie stanie :)


 1. Schwarzkopf, Gliss Kur Dwufazowa ekspresowa odżywka regeneracyjna z płynną keratyną- kupiłam tę odżywkę bo zauważyłam, że ostatnio mam spore problemy z rozczesywaniem swoich włosów. Od niedawna jej dopiero używam, więc nie mogę zbyt dużo powiedzieć. Faktem jest, że ładnie pachnie i sprawia że włosy wyglądają na zdrowsze :)

2. Bielenda,  skin clinic professional Aktywne serum korygujące Anti-Age do cery mieszanej i tłustej, z niedoskonałościami - postanowiłam, że tym razem bardzo poważnie podejdę do programu naprawy mojej fatalnej cery. Niezbyt ładnie pachnie (według mnie jest to zapach gabinetu dentystycznego) ale wiążę co do tego kosmetyku wiele oczekiwań i mam nadzieję że się sprawdzą.


3. Golden Rose, Utwardzający lakier szybkoschnący - już od jakiegoś czasu chciałam kupić jakiś top coat, a tak się fajnie złożyło że na okres świąteczny w mojej galerii otworzono punkt Golden Rose. Poużywamy, zobaczymy ;)

4. Golden Rose Jolly Jewels nr 107 - ten kolor wybrał dla mnie chłopak. Zauważyłam, że on bardzo lubi gdy w jakiś sposób się wyróżniam. Zastanawiałam się długo nad nim, ale robił tak maślane oczy że musiałam go wziąć.

5. Golden Rose, Lakier do paznokci z proteinami - zdjęcie przekłamuje kolor, gdyż w rzeczywistości jest bardzo różowy. Brakowało mi takiego koloru w swoich zbiorach, więc z chęcią wypróbuję. Niestety, nie wiem jaki to numerek, gdyż nie mam go przy sobie

6. Golden Rose, Holiday nr 53 - ostatnio bardzo polubiłam się z piaskowymi lakierami, więc chętnie go poużywam, zwłaszcza że poprzedni piasek o takim kolorze (limitowana edycja Wibo, Wow Sand) zaczyna dobijać do denka.

Miałyście któryś z tych produktów? Co o nich sądzicie? :)
Zapraszam również na:

18 komentarzy:

  1. Całkiem fajne zakupy :) Z tych produktów mam ten top coat z GR. Działa dobrze, ale niestety bardzo szybko mi zgęstniał :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że z moim tak nie będzie :<

      Usuń
  2. Jestem bardzo ciekawa tego serum Bielendy i sama mam ochotę na jego zakup :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam go od kilku dni i nie wiem czy to jego zasługa, czy całej pielęgnacji (zmieniłam ją drastycznie) bo twarz zaczyna wyglądać o wiele ładniej :)

      Usuń
  3. znam tą odżywkę z Gliss... jak dla mnie 4/5 :-) i posiadam ten utwardzacz z Golden- ok nawet :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że te produkty się u mnie sprawdzą bo wyglądają obiecująco ;)

      Usuń
  4. Mam serum z Bielendy i uważam, że to całkiem fajny produkt. A odżywkę Gliss Kur wspominam jako bardzo przeciętną ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że u mnie się te produkty sprawdzą. Bielenda na razie jest na plus ale jak będzie dalej, to zobaczymy :)

      Usuń
  5. Całkiem fajne zakupy, lakiery szczególnie wpadły mi w oko. Szkoda, że w mojej galerii nie ma wyspy Golden Rose.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jeszcze w Tesco pojawił się punkt :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Nie używałam jeszcze nic z tej firmy, dlatego chcę wypróbować :)

      Usuń
  7. mam cąłą serię z bielendy i serum jesdt poki co najlepsze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na razie super się sprawuję, pewnie jak zużyję zapasy to kupię całą serię :)

      Usuń
  8. Stosowałam tez tą odżywkę i co do jej działania nie jestem przekonana, ale zapach ma rewelacyjny według mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie sprawia, że moje włosy wydają się być bardziej miękkie ale to nie jest spektakularny efekt ;)

      Usuń