niedziela, 7 grudnia 2014

114. Ziaja, Liście manuka - tonik zwężający pory na dzień/na noc

     Jakiś czas temu w internecie aż się gotowało od informacji dotyczących nowej serii Ziaji  liście manuka. Nie było kanału na Youtube, gdzie chociaż raz nie przewinęła się w filmach. Powiem Wam szczerze, że sama kupiłam kilka produktów z tej serii tylko dlatego, by na własnej skórze dowiedzieć się, czy są warte takiego rozgłosu. Na pierwszy rzut poszedł tonik. Po takim kosmetyku nie spodziewam się zbyt wiele, bo głównie służy do odświeżenia naszej cery i wyrównaniu pH. Jak spisał mi się ten kosmetyk? Sprawdźcie.


Słowa producenta:

Skład:
Moja opinia:
Zacznijmy od opakowania. Produkt znajduje się w bardzo ładnym, plastikowym opakowaniu, które jest bardzo trwałe. Ma dołączony atomizer, co niektórych denerwuje ze względu na to, że trzeba kilkanaście razy psiknąć, by wacik był prawidłowo nasiąknięty, jednak osobiście ja się przyzwyczaiłam, a nawet polubiłam taką formę. Co do zapachu wiele osób twierdzi, że jest piękny, natomiast dla mnie jest neutralny - ani ładny, ani brzydki.  Przejdźmy do najważniejszego, czyli do działania. Tonik bardzo ładnie odświeża i oczyszcza naszą skórę z pozostałości zanieczyszczeń. Eliminuje uczucie ściągnięcia, które czasem powoduje żel do mycia twarzy. Skóra po nim wygląda świeżej. Czy łagodzi zmiany trądzikowe? Według mnie tak i nie. Co to znaczy? Tym niedoskonałościom, które już mamy rzeczywiście pomaga w leczeniu jednak nie zapobiega nowym. Do tego delikatnie zwęża pory, jednak nie jest to efekt wow. Według mnie  za taką cenę warto spróbować w ciemno a wierzę, że większości z Was się spodoba. Dla mnie przypadł do gustu i na pewno skuszę się na kolejne opakowanie :)

Co wy sądzicie o tej serii? Pomogło Wam w walce z problemami skórnymi?
Znajdziecie mnie również na:

12 komentarzy:

  1. Ja go jeszcze nie nie używałam :) rzadko używam toniki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze używam, ale to kwestia przyzwyczajenia :))

      Usuń
  2. Ja się z nim niestety nie polubiłam :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Fakt pełno o nim na blogach i youtubie. Skoro dobrze działa, jest pojemny i niedrogi to może w końcu kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie miałam, ale mam ochotę przetestować na sobie kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj, może okazać się ulubieńcem :)

      Usuń
  5. miałam żel myjący i fajnie się u mnie spisał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie jak na razie z tej serii najbardziej do gustu przypadł krem na noc, ale może tonik też wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem na noc dopiero zaczęłam używać, więc się nie wypowiem

      Usuń