piątek, 28 listopada 2014

113. Akcja Celebruj Chwilę: Zimowe inspiracje

   Mimo tego że podczas zimy jest bardzo zimno, bardzo lubię tę porę roku. To właśnie w tym okresie świętuję większość najważniejszych dla mnie dat. To właśnie w zimę się urodziłam, w zimę poznałam swojego chłopaka a także w zimę mi się oświadczył. Podobno w mojej miejscowości jest już biało. Niestety, mieszkam teraz na drugim końcu kraju, gdzie nie zapowiada się na śnieg. Dlatego te oczekiwanie na odpowiedni klimat chcę umilić pięknymi ilustracjami. Zapraszam :)

























Co lubicie w zimie najbardziej? Czy może nie przepadacie za tą porą roku?
Pozdrawiam i zapraszam również na:

22 komentarze:

  1. Ja uwielbiam siedzieć w ciepłych skarpetach, szlafroku i z herbatą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo tak, taki wieczór jest idealny :))

      Usuń
  2. Najbardziej lubię herbatkę z sokiem malinowym w zimie :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie piłam w herbaty w taki sposób, ale jestem bardzo ciekawa jak to smakuje :))

      Usuń
  3. ajć uwielbiam takie inspiracje! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. taaa to wsszytsko łądnie wygląda na zdjęciach a prawda jest że zimno szaro i ponuro ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chociaż zdjęciami możemy się pocieszać :D

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Też mi się podobają, gdybym umiała robić wzorki :<

      Usuń
  6. Świetne inspiracje :) Ja zimą najbardziej lubię siedzieć w kocu i popijać gorącą czekoladę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. nie lubię zimy jak nikt na świecie chyba :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym nie lubiła, gdyby nie były dla mnie tak ważne pod względem osobistych świąt ;)

      Usuń
  8. Hej!
    Jeśli masz ochotę zapoznać się z podsumowaniem akcji Celebruj Chwile, w której brałaś udział, to już jest opublikowane. Tym razem przygotowałam również ankietę dla chętnych :)
    Ps. Jeśli już widziałaś podsumowanie to wybacz, ale rozsyłam tę wiadomość do wszystkich uczestników. Po przeczytaniu możesz nawet usunąć komentarz nie obrażę się :D
    http://arcy-beauty.blogspot.com/2015/01/celebruj-chwile-podsumowanie-czwartego.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już przeczytałam i odpowiedziałam na pytania z ankiety :)

      Usuń