środa, 26 listopada 2014

112. Wpis informacyjny ♥

Wiem, że nie było mnie na blogu bardzo długi czas. Wiem też, że mam wielkie zaległości z waszymi blogami. Niestety, mam bardzo dużo rzeczy do zrobienia w krótkim okresie czasu, co uniemożliwia mi przesiadywanie na internecie. Może nie jestem uzależniona, ale czasem lubię sobie pochodzić po witrynach i poczytać, co się dzieje na świecie. Jednak mam dobrą wiadomość. Wcześniej pisanie postów nie było możliwe przez to, że nie miałam do tego sprzętu, ale udało mi się kupić laptopa. To oznacza, że powinnam pojawiać się tu o wiele częściej - jak będzie w praktyce, zobaczymy, jednak jestem bardzo dobrej myśli.

Drugą rzeczą, dzięki czemu piszę ten post, to jest chęć podziękowania Wam za to, że ze mną jesteście. Nigdy nie zależało mi na ogromnej ilości wyświetleń, komentarzy bądź czytelników, jednak te liczby, które aktualnie mam, bardzo mnie motywują do dalszego tworzenia swojego kącika w internecie. 

No i ostatnia sprawa. Chciałabym zrobić wpis, na którym odpowiedziałabym na Wasze pytania. Jest to możliwość poznania mnie bliżej, bądź zapytania o cokolwiek i chęci poznania mojego zdania na dany temat. Także jeżeli chcecie się czegoś dowiedzieć, zapraszam do pisania pytań w komentarzach. Wpis pojawi się, jeżeli będzie ich odpowiednia ilość, bo nie sądzę by był sens poświęcać cały post na jedno pytanie.


Dziękuję raz jeszcze i pozdrawiam :*
Zapraszam również na:
Ask.fm (nowy)

6 komentarzy:

  1. Wracaj szybko!
    Moje pytanko: Jaki masz stosunek do zwierzaków? Lubisz je? Posiadasz jakiegoś czworonoga u siebie w domu? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za pytania, odpowiem na nie albo w formie zebrania wszystkich pytań albo w oddzielnym wpisie :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Cieszę się że ktoś w ogóle na mnie czeka :))

      Usuń
  3. Też dorzucę swoje pytanie: jak wyglądałby Twój idealny dzień? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, odpowiem na pytanie albo w zbiorczym Q&A, bądź w osobnym wpisie :)

      Usuń