czwartek, 9 października 2014

107. Akcja Celebruj Chwilę: Książka na wieczory pod kocem

     Robi się coraz zimniej, słońce szybciej zachodzi a to oznacza, że więcej czasu spędzamy w domu. Staram się by te chwile nie były bezwartościowe, dlatego staram się robić coś pożytecznego. Jednym z moich sposobów na relaks jest owinięcie się ciepłym kocykiem i sięgnięcie po ciekawą książkę. Dzisiaj przedstawię Wam, co ostatnio przeczytałam. Uważam, że ta książka idealnie się nadaje na tę porę roku, zwłaszcza że to jest czas refleksji nad swoim życiem. 

 Pięćdziesiąt wskazówek. Pięćdziesiąt lekcji, w których autorka przeplata własne przeżycia z doświadczeniami ludzi spotkanych na swojej krętej drodze; przywołuje ważne dla siebie postaci, znaczące książki i filmy, inspirujące modlitwy i wypisy z lektur; przypomina o sile psalmów
i prostych sentencji.

Felietony Reginy Brett docenili i pokochali czytelnicy na całym świecie. Przyklejano je na lodówkach, rozsyłano w e-mailach do bliskich. Tematy lekcji, których udzieliło autorce życie, cytowano na tysiącach blogów i przedrukowywano w gazetach.

Książka, którą trzymasz w ręce, stanie się bliska każdemu, kto kiedykolwiek znalazł się na życiowym zakręcie oraz wszystkim szukającym inspiracji. Niech każda z pięćdziesięciu lekcji będzie manifestem – jak bohaterka jednego z esejów, pewna sportowa czapka z prostym hasłem: „Życie jest dobre”. Bo takie jest. Naprawdę.
 




A Wy co ostatnio czytałyście? 
Pozdrawiam i zapraszam również na:

18 komentarzy:

  1. Dostaliśmy jako prezent na ślub. Niestety została w PL;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, a nie można jakoś przesłać przez kogoś ? :)

      Usuń
  2. mam ochotę przeczytać tę książkę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnio czytam Sherlocka Holmesa bo lubie kryminały bardzo. A ta książka bardzo skłania do refleksji jak stwiedzam. Może kiedyś sięgnę po nią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto po nią sięgnąć, jest bardzo przyjemnym językiem napisana :)

      Usuń
  4. Nie znam tej książki. Ostatnio niestety nic nie czytam :( Nie mam czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz też mam coraz mniej czasu, ale może raz na jakiś czas uda nam się coś ciekawego poczytać :)

      Usuń
  5. Nie czytałam tej książki, ale może kiedyś mi się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Polecam
      Ps. Widziałam że wygrałaś dzisiaj rozdanie, gratulacje :*

      Usuń
  7. Przeczytałam chyba jeden tekst i odłożyłam ją, ale na pewno wkrótce do niej wrócę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tak wciągnęła, że nie wiedziałam kiedy skończyłam :D

      Usuń
  8. Ale z Ciebie gapa :D No i co ja mam teraz z Tobą zrobić? Nawet nie wiedziałam, że dodałaś notki :) Wrzuciłam Twoje zdjęcia ze spaceru do posta który już jest. A dwa następne tematy będę dopiero podsumowywać dziś wieczorem więc się szczęśliwie załapałaś :) W każdym razie bardzo dziękuję za udział w akcji i to z AŻ trzema postami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wiem czy taka gapa ;) Niestety, zaczęły się studia a jako studentka I roku nic nie wiem i dopiero wczuwam się w ten klimat. Do tego nie mam własnego komputera tylko czasem od kogoś pożyczę by coś naskrobać i tak jakoś wyszło :D Dziękuję, miałam pomysły na więcej postów ale ograniczenie sprzętowe i czasowe moje chęci zdyskwalifikowały :<

      Usuń
  9. Myślę, że mogłaby mi się spodobać. Czasem nawet nie w najgorszych chwilach potrzebujemy takich lekcji, a skoro felietony, to czyta się lekko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ochotę kupić sobie drugą część :)

      Usuń