wtorek, 7 października 2014

106. Akcja Celebruj Chwilę: Mój jesienny spacer

    Spacer jest jednym z elementów ludzkiego życia, dlatego nie może nam go zabraknąć. Podczas tej krótkiej chwili możemy uspokoić myśli i odsunąć od siebie wszystkie nasze problemy. Warto wtedy udać się do miejsca, gdzie będziemy mogli przyjrzeć się przyrodzie i zmianom w środowisku, jaki nam towarzyszy. Postanowiłam tym razem zabrać ze sobą aparat, by móc zatrzymać te chwile tylko dla siebie.





A Wy gdzie chodzicie na spacery? :)
Zapraszam również na:

18 komentarzy:

  1. Najczęściej lubie spacerować po moim mieście lub w parku. Jesienią jest tam naprawdę pięknie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim mieście też jest przepięknie, ale niestety teraz nie mogę tam być :<

      Usuń
  2. Uwielbiam spacerować z moim psiakiem :). Szczególnie jak są grzyby! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dziś bym chyba potrzebowała spaceru, aby odetchnąć od codzienności, która nie jest zbyt kolorowa..

    http://poburzywyjdzieslonce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo często potrzebuję takiej chwili, by pobyć samą. Ah, ta dusza samotnika :D

      Usuń
  4. Cudowne zdjęcia! Ja na spacery wychodzę zazwyczaj do lasu... :)

    www.LeveretteIII.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że moje amatorskie zdjęcia się komuś podobają :)

      Usuń
  5. Ja nie mam czasu na spacery :D
    zapraszam na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy czasem dosłownie kilka minut :)

      Usuń
  6. codziennie na plac zabaw z synkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Żeby mieć teraz czas na spacer, kiedy się w tygodniu biegnie na studia, do pracy i na zaoczne o rety rety, szczególnie jak teraz tak ciepło a tu człowiek siedzi cały czas w zamknięciu :(
    Mam piękny park i muszę się do niego wybrać, jeszcze nie wiem kiedy ale w zeszłym roku byłam i jak w bajce, żółte liście na drzewach, żółty trawnik od liści, coś zapierającego dech w piersiach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się ciągle siedzi w zamknięciu to można ześwirować. Dlatego mimo wszystko trzeba znaleźć chociaż 5 minut. Jesień jest przepiękna :))

      Usuń