piątek, 3 października 2014

105. Akcja Celebruj Chwilę: Jesienne inspiracje

   Załatwienie różnych spraw na uczelni jest trudniejsze niż myślałam. Wszyscy myślą, że wszystko już powinnyśmy wiedzieć a w rzeczywistości nie rozumiemy nic. Jednak staram się to wszystko ogarnąć i wyjść na prostą :) Łapię chwilę, że mam dzisiaj dzień wolny i mam dostęp do komputera (niestety, dzielę laptopa z chłopakiem, więc czasu na pisanie postów jest bardzo mało). Więc by ochłonąć po tylu stresach, dzisiaj mam bardzo lekki wpis a mianowicie inspiracje. Pierwszy raz coś takiego pojawia się na moim blogu, więc nie umiem jeszcze wynajdować jakiś perełek ale te zdjęcia, które mam, moim zdaniem zasługują na uwagę. :)












A Wy macie jakieś sposoby na wynajdowanie inspiracji?
Pozdrawiam i zapraszam również na:

16 komentarzy:

  1. Ja też na początku się nie odnajdywałam na uczelni ale panie z dziekanatu dużo pomagają ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie pani z dziekanatu nie jest zbyt przyjazna dla studentów :D

      Usuń
  2. Coś wiem o tej uczelni, mam tak samo :P Fajne inspiracje :) Ja jeszcze w Londynie nie widzę takiej fajnej złotej jesieni, wciąż jest bardzo ciepło :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tego Ci zazdroszczę, nie lubię zimna :<

      Usuń
  3. Piękne inspiracje ;)
    Nie przejmuj się uczelnią, na początku zawsze jest trochę ciężko, ale na pewno szybko się wdrożysz i już będzie okej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, trochę utrudnia mi fakt że nikogo nie znam ale dam radę ;)

      Usuń
  4. Super inspiracje. Ja niestety jak już ich szukam to żeby się zmotywować do odchudzania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja odchudzać się nie muszę więc takich inspiracji też nie ma :D

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, bo teraz średnio mi idzie :D

      Usuń
  6. Ja lubię przeglądać tumblr, tam jest mnóstwo inspiracji. A poza tym jeszcze na zszywce można znaleźć mnóstwo ciekawych obrazków :) Te które wybrałaś są jak najbardziej okk :)

    http://poburzywyjdzieslonce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tumblra nie przeglądałam, ale to dobry pomysł :)

      Usuń