poniedziałek, 29 września 2014

104. Facelle, płyn do higieny intymnej

  Witajcie ponownie na moim blogu :). Niestety, przyszła jesień a to znaczy że koniec z ciepłymi dniami i nocami. Teraz warto opatulić się w ciepły kocyk, zrobić sobie pyszny, gorący napój i wieczorami robić to, na co tylko mamy ochotę. Dawno nie było u mnie recenzji więc zdecydowałam że ta seria wróci z pozytywnym akcentem, czyli zaczniemy od mojego ulubieńca, który zostanie ze mną tak długo, jak tylko to będzie możliwe. Zapraszam :)


Słowa producenta:


Skład:


Moja opinia:
Postanowiłam go kupić po przeczytaniu wielu pozytywnych opinii na jego temat na blogach. Nie oczekiwałam zbyt wiele, jednak cena 3-4 złote bardzo mnie przekonała do tego, że warto spróbować. Czy żałuję? Oczywiście że nie! Płyn (jak już pewnie każdy wie) jest przeznaczony do okolic intymnych i  sprawuje się świetnie. Jest delikatny, nie podrażnia w żaden sposób. Nie za bardzo znam się na składach, ale wiem że nie ma w sobie SLS-ów, które nie są polecane do tak delikatnych stref.  Płyn dobrze się pieni i jego pojemność (300 ml) sprawia, że jest bardzo wydajny. Ma delikatny zapach. Używałam go także na wakacjach jako żelu pod prysznic i w tym zadaniu też bardzo dobrze się spisywał. Ciało było oczyszczone i nie zrobił mi żadnej krzywdy. Polecam wypróbowanie, za taką cenę nie mamy nic do stracenia :)



 A Wy jakiego macie życiowego ulubieńca? :)
Znajdziecie mnie również na:

26 komentarzy:

  1. Dużo wlosomaniaczek poleca go do mycia wlosow lub zabezpieczania przed szamponami z sls

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, słyszałam o tym jednak nie odważę się na ten ruch bo moje włosy na nic nie są zdatne i pewnie skończy się to kołtunami ;))

      Usuń
  2. W tej cenie to warto się skusić. Będę go miała na pewno na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet jak się nie sprawdzi to wielkiego bólu nie będzie ;)

      Usuń
  3. używam już 3 czy 4 butlę. Wolałam jednak wersje w piance:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam nigdy w piance i chyba wnioskuję ze zostal wycofany?

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Cieszę się że komuś moja recenzja się podoba :)

      Usuń
  5. Ja go uzywam do higieny intymnej i jestem bardzo zadowolona: )

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też go znam i bardzo lubię, głównie właśnie za jego delikatność :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dowód na to, że nie wszystko co tanie musi być złe :))

      Usuń
  7. Jeszcze nigdy go nie miałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię ten płyn i bardzo często po niego sięgam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja wolę tą najzwyklejszą wersję, ta Sensitive jakoś się u mnie nie sprawdziła :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam biorę pierwszą z brzegu i jest ok :)

      Usuń
  10. dużo czytałam o jego "wszechstronności" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko ty, ale na włosy się nie odważę go spróbować ;)

      Usuń
  11. Ja mam już swojego ulubieńca- Ziaja Intima :)

    OdpowiedzUsuń
  12. do moich ulubieńców w tym temacie zdecydowanie należy Ziaja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli kolejna osoba która poleca Ziaję :)

      Usuń