poniedziałek, 8 września 2014

100. Nominacja do Liebster Blog Award

   Witajcie na moim blogu. Dzisiaj chciałabym odpowiedzieć na nominację, którą przydzieliła mi Kamila Nowak z bloga "Początkująco kosmetycznie" klik. Przybliżając w skrócie:  jest to zabawa, do której nominuje się osoby prowadzące blog mniej znany. Ma to być taka nagroda za dobrze wykonywaną pracę. Bardzo się cieszę że mogę wziąć w tym udział i mam nadzieje że moje odpowiedzi będą satysfakcjonujące. Zapraszam :)
1. Wybierz słowo, które najlepiej cię oddaje.

Niestety, ale jedno słowo jakie może mnie określić to pesymistka. Wszędzie widzę ciemne barwy życia, ale powoli staram się to zmienić :)

2. Najlepsza książka, jaką do tej pory przeczytałaś.

Trudne pytanie, jednak myślę że mogę tutaj wyróżnić "Morze spokoju". Bardzo szybko mi się ją czytało i ciągle byłam ciekawa, co dalej się wydarzy :)

3. Twój ulubiony kosmetyk to?

Wybrać jeden kosmetyk jaki jest mój ulubiony jest niesamowicie trudne. Hmm... myślę że na chwilę obecną jest to maść z tlenkiem cynku, jeżeli można to nazwać kosmetykiem. Bardzo pomaga mi w leczeniu trądziku, kiedy nic mi nie chciało działać. 

4. Pisanie bloga to dla ciebie obowiązek czy przyjemność?

Pisanie bloga nie jest narzucone nam przez prawo, więc nikt nie musi go prowadzić. Założyłam go, bo od dziecka miałam kilka i zawsze pisanie sprawiało mi wielką przyjemność. Są momenty, kiedy mam ochotę kliknąć "usuń", jednak wystarczy wyłączyć laptopa na kilka dni i odciąć się od internetu. Gwarantuję, że po kilku dniach Wasza głowa będzie wręcz tryskać pomysłami i motywacją.

5. Ulubiona polska komedia to?

Nie wiem czy wiecie, ale nie oglądam telewizji już bardzo długi czas ok. 2 lat. Jeżeli mam ochotę coś obejrzeć, to zazwyczaj jest to anime albo jakiś film. Jednak bardzo mi się podobała Rodzinka.pl. Kiedy jeszcze w pokoju był telewizor, moja siostra oglądała wszystkie seriale, jakie tylko leciały i byłam na to skazana, jednak ta seria jakoś mnie przyciągał swoim humorem. 

6. Film, który najbardziej cię wzruszył?

Tak jak mówiłam, filmy oglądam rzadko ale ze staroci mogę powiedzieć że "Titanic" wzrusza mnie za każdym razem, jak go oglądam, mimo że wiem, co się wydarzy. Wiem, że nie tylko ja tak mam i dobrze haha :D

7. Pora roku, która cię charakteryzuje?

Przy tym pytaniu włączyłam telefon do "przyjaciela". Mój chłopak i brat powiedzieli że lato, jednak nie potrafią uzasadnić swojego wyboru. W sumie nie wiem dlaczego im tak się kojarzę :D

8. Jaki zapach lubisz najbardziej?

Brzoskwinia !

To wszystkie pytania. Niestety, nie jestem w stanie dokładnie nominować konkretnych blogów, ze względu na to, że ja czytam te bardziej "popularne". Jednak jeżeli masz ochotę odpowiedzieć na pytania, które zadała mi Kamila, będę bardzo szczęśliwa i chętnie przeczytam, co napisałaś :)


Jak Wam mija poniedziałek? Co porabiacie? :)
Zapraszam również na:

18 komentarzy:

  1. Miło mi się czytało :-) natomiast ja mam ostatnio lekkie czarnowidztwo mimo że z natury jestem optymistka. Wiec rozumiem twoja chęć zmiany na lepsze i popieram :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję nominacji :). Ja dzisiaj latam cały dzień i załatwiam różne sprawy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja muszę zacząć bo wiele rzeczy do zrobienia a czasu brak

      Usuń
  3. Serdecznie gratuluję nominacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję nominacji :) Swego czasu mnie też bardzo pomogła maść z tlenkiem cynku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najtańszy i najlepszy sposób :) Dziękuję ;*

      Usuń
  5. Hah pamiętam jak ryczałam nieraz jak bóbr na Titanicu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie też Titanic strasznie wzrusza haha i chyba nigdy mi sie nie znudzi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbialam Rodzinke.pl, a na Titanicu zawsze placze, chcobym ogladala go z 20 razy ;)
    gratuluje nominacji ;)


    zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak samo jak Ty NIESTETY jestem pesymistką. ;/ Titanica mogłabym obejrzeć chyba jeszcze z milion razy, a on i tak będzie rewelacyjny i bardzo wzruszający :)

    http://poburzywyjdzieslonce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pesymizm to zło, lepiej się go pozbyć ;/

      Usuń
  9. gratulacje nonimancji :D ja byłam tylko raz nominowana :)


    ZAPRASZAM DO UDZIAŁU :)
    http://inszaworld.blogspot.com/2014/09/konkurs-jesienny.html

    OdpowiedzUsuń