piątek, 29 sierpnia 2014

97. Kosmetyczne TOP 3 - sierpień 2014

    Witajcie. Jak wszyscy wiecie wielkimi krokami zbliża się koniec miesiąca, więc jest to odpowiedni moment, by zrobić podsumowanie. Korzystam z dobrej pogody jak tylko można, dlatego mało mnie w internetach. Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam 3 kosmetyki, które w tym miesiącu zasłużyły na podium.

1. Avena, maść z tlenkiem cynku

Osoby, które posiadają cerę problematyczną tak jak ja, wiedzą, że walka o idealną cerę jest bardzo trudna. Ja borykam się z trądzikiem już od wielu lat i nic mi nie pomagało: toniki, płyny, maści oraz tabletki. Któregoś pięknego dnia moim oczom ukazała się ta maść i postanowiłam spróbować. Byłam sceptycznie nastawiona, zwłaszcza że wiedziałam, że nic nie jest w stanie mi pomóc. Mimo że nie na wszystkie niedoskonałości zadziała, jednak teraz moja twarz wygląda o wiele lepiej! Nie mam tak wiele "niespodzianek", a teraz większą zmorą są przebarwienia, które owy trądzik pozostawia. Przed wyjazdem muszę kupić z kilka opakowań.

2. Wibo Celebrity Nails nr 09 Deep Ocean

Ten lakier towarzyszył mi przez cały miesiąc. Mimo że potrzeba 3 warstw, lakier bardzo szybko schnie, co powoduje, że nie muszę się bawić w malowanie godzinami. Ilość dni, w jakich mogę spokojnie nosić ten lakier na paznokciach jest zadowalający, ale jeżeli chcecie poznać bardziej szczegółową recenzję zapraszam: KLIK

3. Isana, balsam do ust granat i figa

Kolejny tani kosmetyk godny polecenia. Usta po jego użyciu są nawilżone, gładkie i bardzo ładnie zaakcentowane. Balsam delikatnie barwi usta na czerwono, ten efekt bardzo ładnie wygląda na moich ustach. Ma świetny, owocowy zapach. Co tu jeszcze mogę powiedzieć...warto go przetestować :)

Co Wam się sprawdziło w tym miesiącu? :)
Znajdziecie mnie również na:

28 komentarzy:

  1. Fajni ulubieńcy. Lakier mi się bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, że jeszcze można go kupić :)

      Usuń
  2. Trudno by mi było wymieniać ulubieńców miesiąca, gdyż zazwyczaj gdy jakiś kosmetyk jest moim prawdziwym ulubieńcem to stosuję go przez kilka miesięcy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego u mnie pojawiła się idea TOP 3 - kiedy coś na prawdę na mnie działa, to się jej trzymam i rzadko testuję coś nowego :)

      Usuń
  3. Oj ta maść mnie zainteresowała, bo ostatnio moja twarz wygląda jak pole bitwy, chętnie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na mnie działa, mam nadzieję że Tobie też pomoże. Cena jest bardzo niska, coś około 3 zł :)

      Usuń
  4. Ja polubiłam bardzo różową rexonę :)

    http://poburzywyjdzieslonce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam żadnego kosmetyku z tej firmy

      Usuń
    2. Nie wiem czy mają jakieś inny przeczy oprócz antyperspirantów, ale ten różowy jest naprawdę bardzo dobry jak dla mnie. Ładnie i tak świeżo pachnie :) Co chodzi o skuteczność to też nie narzekam :)

      http://poburzywyjdzieslonce.blogspot.com/

      Usuń
    3. Szczerze? To też nie wiem haha :D

      Usuń
  5. i ja polubiłam się z tą edycją lakierów do Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jeszcze w Rossmannie w moim mieście są, bo jak tak, to kupuję kolejne kolorki :D

      Usuń
  6. Bardzo lubię te lakiery od wibo: )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że to nie tylko moje zdanie :)

      Usuń
  7. Mam ten sam odcień lakieru i też bardzo go lubię, na lato to ideał ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bardzo ładnie się prezentuje na paznokciach :)

      Usuń
  8. Nie używałam żadnego z Twoich ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc bardzo zachęcam do spróbowania :)

      Usuń
  9. musze wyprobowac te masc, chociaz stracilam juz nadzieje, ze cokolwiek pomoze na moja cere.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem co czujesz, sama tak mam ale ta maść troszkę mi pomaga jednak w 100% mojej skóry nie leczy :<

      Usuń
  10. Też mam ten lakier i o ton jaśniejszy, używałam ich całe lato - są super!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj "chudzinko" :) świetna nazwa bloga, to ma związek z Twoją szczupłą sylwetką ? Wybacz, nie chce być wścibska, po prostu jestem ciekawa.
    Maść oraz pastę z witaminą A kiedyś używałam. A balsam do ust granat i figa również uwielbiam, ładnie błyszczy się na ustach i podkreśla ich naturalną czerwień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, nazwa własnie od tego pochodzi. Przez całe życie jestem bardzo szczupłą (aż za bardzo) osobą, więc pewnie nazwa będzie zawsze odpowiednia :)

      Usuń
    2. Dziękuję za odp. :) Ja też zaliczam się do tego grona.

      Usuń
    3. Cieszę się że są jeszcze takie osoby jak ja :)

      Usuń