sobota, 23 sierpnia 2014

95. Wibo, Celebrity Nails nr 09 Deep Ocean

     Celebrity Nails jest limitowaną kolekcją wypuszczoną na wakacje przez firmę Wibo. Firma starała się, by kolory były wesołe i odzwierciedlały panujące trendy. Kolorów mamy 10, jednak każdy powinien znaleźć coś dla siebie. Będąc w drogerii każdy kolor w jakiś sposób mnie zachęcał do zakupu, jednak w ostateczności sięgnęłam po odcień 09 Deep Ocean. Jesteście ciekawe, jak się u mnie spisuje? Jeżeli tak, zapraszam do dalszej części wpisu :)

Słowa producenta:
     Celebrity Look to nowa kolekcja firmy Wibo, której twarzą jest Paulina Papierska.
Inspiracją przy jej tworzeniu były: gwiazdorski blask, jasne barwy i możliwości kreacji.
Możesz zrobić sobie manicur w rozpalających zmysły kolorach słońca lub orzeźwiających jak morska woda. Ostatnie słowo oddajesz delikatnym zdobieniom.


Moja opinia: 
Lakiery te są dostępne w każdej drogerii Rossmann tylko przez określony czas. Płacimy 6-7 zł za 8,5 ml produktu. Jak dla mnie jest to wystarczająca ilość, ponieważ rzadko mi się zdarza wykończyć lakier przed przekroczeniem daty ważności. Bardzo spodobała mi się buteleczka - niby niczym się nie różni, wygląda jak klasyczny lakier z Wibo, jednak nakrętki są zrobione pod kątem koloru (w tradycyjnych nakrętka jest czarna). W łatwy sposób można zobaczyć, jak ten lakier będzie wyglądał. Pędzelek jest wąski, dlatego posiadaczki dłuższych paznokci muszą się chwilę napracować, by pokryć całą płytkę, jednak mi to nie przeszkadza. Najważniejsze jest działanie. Aby całkowicie pokryć moją płytkę paznokcia potrzebowałam 3 warstw. Nie lubię takich lakierów, jednak odkupił swoje winy poprzez czas w jakim te warstwy wysychają. Często miałam taki problem że ta 3 warstwa mogła schnąć nawet godzinami, a tutaj nie. W pośpiechu można zrobić staranny manicure. Lakier posiada złoty pyłek, który fajnie odbija światło, jednak nie jest nachalny i nie przeszkadza w zmywaniu. Utrzymuje się u mnie około 3 dni. Ja osobiście tą serię Wam polecam i gdybym nie miała tak dużo lakierów do wykończenia i miała większe fundusze, na pewno zaopatrzyłabym się w inne kolorki (np. mięta jest śliczna *.*).

Miałyście jakiś lakier z tej serii? Jak się spisywał?
Zapraszam również na:

16 komentarzy: