czwartek, 14 sierpnia 2014

92. Małe zakupy z lipca

    Witajcie na moim blogu. Dzisiaj chciałabym pokazać Wam kilka małych nowości, które pojawiły się w moim koszyku podczas mojego pobytu w mieście mojego chłopaka. Co prawda, wyjazd jeszcze się nie zakończył, natomiast nie planuję już żadnych zakupów z powodu braku kosztów ;)
    Zacznijmy od akcentu biżuteryjnego. Odwiedzając największą galerię w tym mieście, mój chłopak zaproponował, byśmy zaszli do pewnego sklepu, a na pewno mi się tam spodoba. Mimo że mu ufam, jakoś sceptycznie do tego podchodziłam ale teraz wiem że to był wielki błąd. Gdybym tylko mogła, kupiłabym o wiele więcej, ale postanowiłam ograniczyć się do jednego miłego drobiazgu. Jest to naszyjnik panda za 24,90 zł, który mnie tak zauroczył, że bez zastanowienia musiał być mój.

     Do Rossmanna miałam 2 podejścia. Za pierwszy razem musiałam zaopatrzyć się w olejek do masażu z firmy Alterra. Dlaczego, skoro w domu mam prawie całe opakowanie? Ponieważ zostawiłam pakowanie na ostatnią chwilę, co spowodowało, że go zapomniałam. A specjalnie czekał na tą okazję. Ajj, roztrzepana jestem. Malując na okrągło przez dwa miesiące paznokcie, czułam się przez tydzień na wyjeździe jakbym nie była do końca ubrana. Dlatego postanowiliśmy wybrać taki kolor lakieru, którego nie mam jeszcze w domowych "zbiorach", by uniknąć duplikatu. Wahałam się między dwoma, ale wygrał Wibo, Celebrity Nails w kolorze 9 Deep Ocean. Standardowo jak mamy lakier, to i musi być zmywacz. Szukałam jak najmniejszego opakowania i padło na Isana, zmywacz do paznokci bezacetonowy. Pianka z Isany bardzo szybko się skończyła, dlatego kupiłam zamiennika, który zwie sie Venus, pianka do golenia z ekstraktem z melona i grejpfruta. Użyłam dwa razy i jestem bardziej zadowolona od poprzednika.

     Za każdym razem, jak przyjeżdżam do chłopaka, Biedronka oferuje nam gazetkę kosmetyczną. On dobrze wie, że kończy się to tym że wiele rzeczy chciałabym mieć. Kuszą nas nie tylko cenami (niższymi niż na promocjach w drogeriach) ale też sprzedają kosmetyki trudniej dostępne. Jednak trzymam się postanowień noworocznych i kupiłam tylko to, co jest mi potrzebne. Nie ukrywam, że wielka ciekawość nad szczotką upewniła mnie w przekonaniu, że mogę spróbować. Mówię tu o Beauty Vitalsss, sumplement diety skrzyp optima forte dla skóry, włosów i paznokci.

Macie jakieś sposoby na wypadające włosy? :)
Pozdrawiam i zapraszam na:

20 komentarzy:

  1. mi właśnie strasznie zaczęły wypadać więc wcieram aloes i pokrzywę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę coś z tym zrobić, bo jak tak dalej pójdzie to będę łysa :<

      Usuń
  2. wisiorek ladny, musze w koncu wyprobowac altere ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do tej pianki z ISANA. Używałaś może żelu do golenia z tej samej firmy? Jak dla mnie jest super i jest dużo bardziej wydajny niż pianka, a tej z Venus to ogólnie dobrze nie wspominam ;/ :)

    http://poburzywyjdzieslonce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, używałam żelu tej samej firmy i bardzo bardzo go lubię. Chciałam go kupić ale nie było na niego promocji więc sięgnęłam po tańszą alternatywe :)

      Usuń
  4. Piankę z Venus wspominam bardzo dobrze, tę z Isany też bo miałam wersję brzoskwiniową którą polubiłam. A zdobycze bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piankę z Isany niezbyt polubiłam, mimo że bardzo lubię żel z tej samej serii. Może zrobię recenzję tego i tego, zobaczymy :)

      Usuń
  5. I jak szczotka się sprawuje ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczotka spisuje się lepiej niż myślałam, bardzo fajnie czesze się nią włosy. Mój chłopak też ją polubił, dlatego chciałabym wiedzieć czym różni się od oryginału bo jak narazie jestem bardzo przekonana :)

      Usuń
  6. Mam ten lakier Wibo i ten odcień jest śliczny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą, czytałam recenzję...pojawi się też u mnie :)

      Usuń
  7. Też kupiłam tę szczotkę :-)
    Moje postanowienia noworoczne już dawno poszły się... kochać :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Olejek do masażu to coś dla mnie, a w sumie dla mojego chłopaka, bo to on mnie masuje :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę ze zakupy sie udały :)!Zapraszam do siebie na patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie wpadnę i tak, zakupy udane :)

      Usuń
  10. Ciekawe jak spisze się szczotka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie używam i jestem pod wrażeniem, jak lekko się nią czesze. Jednak włosy troszkę wyrywa ;)

      Usuń