czwartek, 31 lipca 2014

91. TAG: Sunkissed Summer

  Witajcie. Zauważyłam że dawno nie było wpisu, z którego ktoś mógłby czegoś się o mnie dowiedzieć. Dlatego też postanowiłam odpowiedzieć na jakiś TAG. Kilka dni temu oglądając vlogi znalazłam ciekawy, który odpowiada obecnemu klimatowa (środek lata). Został przetłumaczony przez jessceluba, więc mam nadzieję że nie ma nic przeciwko że odpowiem na niego. Tak więc zaczynajmy!

1. Kiedy skończyłaś/kończysz szkołę?
Właśnie pod koniec kwietnia oficjalnie zakończyłam naukę w liceum, wtedy został czas na matury. Wszystko poszło sprawnie, dostałam się na studia jakie chciałam i jestem bardzo z tego zadowolona. Od 20 maja mam wakacje i mam je do 26 września :)

2. Plaża czy basen?
Zdecydowanie plaża. Basen jest wtedy, gdy jest już za zimno by wykąpać się nad jeziorem

3.Wyjeżdżasz na jakiś urlop? Jeśli nie, to jaki wyjazd Ci się marzy?
Dla mnie słowo "urlop" oznacza odpoczynek od pracy. Ja nie pracuję, więc urlopu nie mam. Jednak w przyszłości chciałabym pojechać do Japonii z ukochaną osobą.

4. Smores czy lody?
Smores nigdy nie jadłam, więc zdecydowanie lody.

5. Najmilej wspominane wspomnienie wakacyjne?
Ogólnie kolonie z dzieciństwa. Kilka razy byłam nad morzem, w Warszawie, Krakowie itd. Wiele fajnych przygód miałam, które na zawsze zostaną w mojej pamięci :)

6.Opalasz się czy się spalasz?
Niestety z moją skórą jest tak, że albo nie łapie w ogóle słońca albo kończy się to spaleniem (nie dosłownie :P). Teraz mam bardzo delikatną opaleniznę, prawie nie widoczną i jestem pewna że już mój etap opalania się skończył. Zostanę blada do końca życia :<

7. Jak najchętniej nosisz włosy latem?
Moją nieodłączną fryzurą jest kucyk, sporadycznie warkocz. Mam bardzo grube włosy i każde ich rozpuszczenie powoduje taki efekt, jakbym nałożyła wełniany szalik. Poza tym, włosy są jednym z moich kompleksów, więc nie bawię się w fryzury.

8. Ulubiony lakier?
Nie mam ulubionych lakierów na pory roku. Jestem osobą, która może nosić czarny, brązowy w lato a neonowe i pastelowe w zimę. Powoli mi się to odmienia, ale w zimę i tak będą pewnie pojawiać się pastele, bo je po prostu kocham. Teraz mam pomalowane na błękit (możecie zobaczyć efekt na Instagramie) i jestem zadowolona :)

9. Wolalabyś spędzić letni dzień na zewnątrz na basenie, czy w środku oglądając serial?
To zależy. Gdy jest gigantyczny upał, to niezbyt mam ochotę na wychodzenie. Teraz jestem u chłopaka, gdzie jedynie można popływać w zamkniętym basenie mając karnet, co niespecjalnie mi się widzi. Dlatego w bardzo gorące dni zostajemy w domu i wychodzimy gdzieś wieczorem, gdy jest już troszkę chłodniej.

10. Okulary przeciwsłoneczne czy kapelusze?
Zdecydowanie okulary, kapeluszy nie miałam i jakoś siebie w nich nie widzę ale kto wie...

11. Piosenka lata?
Nie mam takowej, ostatnio nie am czasu na przejrzenie popularnych piosenek na tę porę roku. Ogólnie ograniczyłam słuchanie muzyki :P

12. Masz listę rzeczy, które chcesz zrobić latem? Jeżeli tak, podziel się kilkoma punktami
  • odpocząć przed studiami
  • zadbać o siebie
  • cieszyć się każdą chwilą spędzoną z ukochanym
  • i wiele, wiele innych
13. Bikini, tankiny czy strój kąpielowy?
Nie wiem, co to są tankiny. Kiedyś powiedziałabym że strój kąpielowy, teraz że bikini. Jednak nie pokazuję się ani w tym ani w tamtym ze względu na moją figurę

14. Must have letnich produktów?
Filtry, pamiętajmy o nich.

15. Co najbardziej lubisz w lecie?
Mnóstwo wolnego czasu, którego mi w tym roku brakowało.


Zapraszam wszystkie osoby do wzięcia udziału w zabawie :)
Pozdrawiam i zapraszam na:

10 komentarzy:

  1. Gratuluję dostania się na studia :* :) Ja nawet nie wiem co to jest to smores :D Widzę, że mamy podobną skórę, ja też się nie opalam haha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się dowiedziałam co to jest w filmiku, to coś w rodzaju pianek, które pieczemy na ognisku :P

      Usuń
  2. Ja również gratuluje dostania się na wymarzone studia. Co do smores slysze to pierwszy raz szczerze. Wypoczywaj i laduj akumulatorki na rok akademicki :) pozdrawiam słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam :)
    Jeśli chciałabyś odświeżyć wygląd swojego bloga serdecznie zapraszam do przejrzenia naszej strony
    https://www.facebook.com/wystrojbloga
    Z chęcią zmienimy dla Ciebie wygląd twego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny ten tag, ja też ostatnio robiłam podobny u siebie :) Również gratuluję dostania się na studia, to jeszcze prawie 2 miesiące wakacji przed Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I u mnie jest tak, że albo słońce mojej skóry nie łapie, albo ją przysmala :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mamy ciężki żywot pod tym względem :<

      Usuń