niedziela, 27 lipca 2014

90. Życie mamy tylko jedno, nie marnujmy go :)

   W życiu każdego człowieka przychodzi taki dzień, kiedy chcemy zrobić swój własny rachunek sumienia. Rozmyślamy nad tym, co do tej pory zrobiliśmy a także co do zrobienia jeszcze zostało. Ja ostatnio zrobiłam sobie takie podsumowanie i zauważyłam, że mimo mojego bardzo młodego wieku więcej zrobiłam dla innych, a o sobie zapominałam. Co więcej, zauważyłam że internet jest dużą częścią mojego życia. W negatywnym i pozytywnym tego słowa znaczeniu. Doszłam do wniosku że od teraz chcę poświęcić czas tylko na siebie, odnaleźć swoje zalety, zainteresowania, rozwinąć się w jakiejś dziedzinie. Może to zabrzmi infantylnie, ale zaniedbałam się do takiego stopnia, że nawet nie umiem określić swojego hobby, celu życiowego czy też swoich marzeń. Myślę że warto czasem się zatrzymać, mieć dzień wolny od wszystkiego i przemyśleć wszystko to, co dzieje się w naszym życiu. Życie mamy tylko jedno i powinniśmy sprawić, żebyśmy przed śmiercią nie żałowali swoich decyzji. Nie traćmy dni nad kilkugodzinnym spędzaniu czasu przed komputerem, zobaczcie, mamy teraz takie piękne, słoneczne dni. Zróbmy coś tylko i wyłącznie dla siebie. Dopiero wtedy poczujemy że żyjemy, że tak naprawdę my decydujemy o tym, jak nasze życie się potoczy.


Pozdrawiam wszystkich i postaram się, by wpisy pojawiały się częściej :)
Znajdziecie mnie również na:

8 komentarzy:

  1. Bardzo mądrze napisane i pobudza to do refleksji:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię czytać takie komentarze :))

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Cieszę się że ktoś się ze mną zgadza :)

      Usuń
  3. Bardzo fajnie to ujęłaś, skłania do przemyśleń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  4. Zgadzam się w 100%! Ja dopiero co wróciłam z wakacji, gdzie prawie nie miałam dostępu do komputera. 2 tygodnie wygrzewałam się na słoneczku, zwiedzałam i podziwiałam piękne widoki :) Taki odpoczynek przyda się każdemu, pomógł mi nie tylko zregenerować siły, ale też przemyśleć kilka spraw :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz jestem u chłopaka na wakacjach do końca sierpnia. Wcześniej cały rok ciężko się uczyłam, ponieważ byłam w klasie maturalnej. Taki odpoczynek jest na prawdę zbawienny :)

      Usuń