sobota, 26 lipca 2014

89. Moja wyjazdowa kosmetyczka

    Wakacje to najlepszy czas do podróżowania. W tym czasie chcemy zwiedzić jak najwięcej, jednak do wyjazdu warto, a nawet należy odpowiednio się przygotować. Każda kobieta uważa, że kosmetyki są ważną częścią bagażu i nie ma opcji by ich nie zabrać. Przygotowując się do mojej długiej wycieczki, chciałam wziąć tylko rzeczy najpotrzebniejsze, by nie sprawić, że mój bagaż będzie trzeba dźwigiem przenosić. Zaznaczam, że jestem w dużej miejscowości, mieszkam w domu, więc jeżeli czegoś nie mam, czy czegoś mi zabraknie, bez problemu mogę sobie to kupić.


Włosy
  • Timotei with Jericho Rose, Intensywna odbudowa dla włosów suchych i zniszczonych.
  • Biosilk, jedwab do włosów.
  • Isana Hair, odżywka intensywna pielęgnacja dla włosów o natychmiastowym działaniu.
Pielęgnacja twarzy
  • Bebeauty, Micelarny żel nawilżający
  • Ziaja Kozie mleko, krem pod oczy
  • Eveline Cosmetics, matujący krem nawilżający
  • Avena, maść z tlenkiem cynku
Pielęgnacja ciała
  • Eveline Cosmetics, krem do depilacji okolic wrażliwych
  • Facelle, płyn do higieny intymnej
  • Isana, pianka do golenia o zapachu brzoskwini,
  • Bebeauty, Maszynki jednorazowe do golenia
  • Oriflame, krem do ciała Delicacy
  • Alouette, chusteczki nawilżane 25 szt.
Zapachy
  • Oriflame, Divine sensual roll-on woda toaletowa
  • Verona, Dance & Teen woda toaletowa
Próbki

Makijaż
  • Oriflame, Perfect usion foundation podkład do twarzy
  • Wibo, Growing lashes tusz do rzęs
  • Oriflame, Pure Colour Mono, cień do powiek odcień Pink
  • Isana, balsam do ust wersja z granatem 
Pozostałe
  • Signal, pasta do zębów codzienne wybielanie
  • Oriflame, mydło wersja limitowana świąteczna
  • Garnier mineral 48h antyperspirant 

Chcecie poznać moją opinię na temat któregoś z tych kosmetyków? 
Znajdziecie mnie również na: 

18 komentarzy:

  1. Nie lubię tego Facelle, myślałam, że będzie lepszy :(
    Ogólnie to dużo przydatnych rzeczy, ja też wzięłam ze sobą podobną ilość na wyjazd :P Trochę więcej make-upowych kosmetyków :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rzadko się maluję, zwłaszcza latem więc nie chciałam ciągać ze sobą więcej rzeczy :)

      Usuń
  2. Skromnie ale widzę, że zabierasz wszystko co potrzebne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się by bagaż był jak najmniejszy, bo jechałam autobusami z przesiadkami a musiałam to nieść ;)

      Usuń
  3. Jest wszystko co potrzebne a pojechalam na swoje wakacje jak wielbłąd obladowana :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam świadomość tego, że musiałabym sama to targać (mój chłopak tak sobie żartował), więc wolałam spakować np więcej ciuchów :)

      Usuń
  4. Fajna :). Moja niestety jest o wiele większa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja starałam się wziąć jeszcze mniej, ale nie dało się :P

      Usuń
  5. Moja jest dużo bardziej wypełniona. Same produkty do włosów zajmują mnóstwo miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ograniczałam się jak tylko mogłam :P

      Usuń
  6. Masz naprawdę super blog, przydatny w życiu codziennym ! Jest nie tylko bardzo ciekawy, ale również posiada piękne zdjęcia!
    Będę czytać Twojego bloga!
    Jeżeli znajdziesz chwilkę, zapraszam do mnie ;)
    Pozdrawiam Alexandra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi czytać takie komentarze, jednak myślę że troszkę przesadziłaś ;)
      Dziękuję, wpadnę :)

      Usuń
  7. Widzę tutaj wszystko co niezbędne, choć ja i tak zawsze zabieram mnóstwo niepotrzebnych rzeczy :D Żel micelarny BeBeauty bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam wziąć o wiele więcej ale się powstrzymałam przed wyjazdem, gdy sprawdzałam wagę bagażu :D

      Usuń
  8. no no sporo tego:)

    ps. a u mnie? MODNE AKCESORIA NA JESIEŃ/ZIMA 2014/15 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sądzę, by tego było tak wiele, ograniczyłam się do minimum :P

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Tak, starałam się niczego nowego nie kupować by zużyć to co mam. Niedługo studia a wszystkie moje rzeczy trzeba popakować, co może być trudne :P

      Usuń