sobota, 14 czerwca 2014

83. Małe nowości kosmetyczne

            Dopiero teraz dociera do mnie, że za niecałe 2 tygodnie będę znała już swoje wyniki z matur. Mam nadzieję że wszystko zdałam, bo co do polskiego mam wielkie wątpliwości. Nawet jak zalicze przedmioty, 30% mnie nie satysfakcjonuje, ponieważ zamierzam studiować. Trzeba być dobrej myśli. Dzisiaj chcę Wam pokazać dosłownie kilka produktów, które w ostatnim czasie wpadły w moje łapki. Możliwe, że nie tylko na tych nowościach się skończy, ponieważ na początku lipca jadę do chłopaka na długie wakacje. Jednak wszystkiego dowiecie się w swoim czasie :)

1. Butterfly collection, Single lakier do paznokci nr 394 - kolejny odcień fioletu w moich zbiorach. Dostałam go z "wymianki" z dziewczyną mojego chłopaka.. Te lakiery można kupić za 2 zł w osiedlowej drogerii, przynajmniej ja je znalazłam w Merkurym.

2. Maybelline Express Finish lakier do paznokci nr 256 smokestack - nie miałam jeszcze żadnego lakieru z tej firmy. Co więcej pierwszy raz widzę tą serię. Jestem bardzo ciekawa jak wyglądają i jak długo się trzymają na moich paznokciach. Kolorek jest dość ciemny, więc pewnie nie prędko u mnie zagości

3. Marion, Kuracja z olejkiem arganowym - bardzo chcę teraz zadbać o moje włosy. Z natury mam gęste i grube, dlatego odpowiednio wypielęgnowane mogłyby stać się moim wielkim atutem. Wiele pozytywnych opinii słyszałam o olejku arganowym, dlatego to było główną przyczynąkupna tego produktu.

4. Eveline cosmetics, Fresh&Soft Matujący krem nawilżający - mój matujący z Siarkowej mocy już niedługo się skończy dlatego szukałam jakiegoś innego. Wybrałam ten ze względu na to że jest na dzień i na noc, co przyda mi sięna wyjeździe bo zawze lepiej wziąć jedno pudełeczko niż dwa. Do tego będzie nawilżać co w lato jest niezbędne

5. Eveline cosmetis, Argan Oil Krem do depilacji miejsc wrażliwych- zawsze chciałam wypróbować ten sposób depilacji. Troszkę się boję (nie wiem czego :D) ale szukając odpowiedniego kremu, ten jakoś wyglądam wzbudził moje zaufanie. Mam nadzieję że sie spisze :)


A Wy co ostatnio kupiłyście? Wybieracie się gdzieś na wakacje?
Znajdziecie mnie również na:

10 komentarzy:

  1. Bardzo fajne nowości. Ja mam tą kurację Marion ale jeszcze nie używałam :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie używałam, ale zapach ma genialny :)

      Usuń
  2. Mam ten lakierek z Butterfly ale inny kolorek. :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawi mnie ten lakier Maybelline :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak pisałam wżej, pierwszy raz go widzę więc budzi to u mnie wielka ciekawosc :)

      Usuń
  4. Marion, Kuracja z olejkiem arganowym mam i bardzo sie z nim polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mam nadzieję że i u mnie się sprawdzi :)

      Usuń
  5. Miałam krem do depilacji Eveline i spisał się u mnie całkiem dobrze, aczkolwiek bez szału :D Ciekawe czy ten krem faktycznie matuje, bo już dłuuuugo szukam czegoś dla mojej buźki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy polecają ten z Ziaji matująco-nawilżający 25+, ale że nie mam jeszcze nawet 20 lat, to postanowiłam wybrać coś innego. Będę go używać na wyjeździe, więc w wakacje dam pewnie znać :)

      Usuń