środa, 4 czerwca 2014

80. Odkrycie miesiąca - kanał na youtube

    Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić pewien kanał na Yotube, który zawładnął moim sercem. Wpadłam na niego całkowicie przypadkiem, pojawiły mi się na liście polecanych na moim koncie. Na początku przejrzałam listę filmów, które wstawili (ponad 500) i jakoś nie byłam przekonana. Jednak włączyłam kilka i przepadłam. W około 2 tygodnie obejrzałam wszystko co mają, w międzyczasie mój 10-letni brat się przyłączył i codziennie czekamy na nowy film. O jakim kanale piszę? A  mianowicie o maniekrodzinka. 
Od jakiegoś czasu na Youtube pojawia się nowa wersja kanałów, a mianowicie codziene vlogi. Rodzina postanawia pokazywać swoje życie. Maniekrodzinka jest kanałem pierwszym, która taką tematyke prowadzi w języku polskim. Mają dwóch synów: Maksia i Gabrysia, którzy lubią się troszkę powygłupiać. Filmy są często bardzo zabawne oraz pouczające, ponieważ wszyscy lubią podróżować. Byli już w wielu miejscach m.in w Malezji, Wietnamie, Laosie, Indiach czy Indonezji. Obecnie mieszkają w Anglii, gdzie ciężko pracują na to, by wybrać się na wymarzone wakacje.


Jakie kanały na Youtube ostatnio odkryliście?
Znajdziecie mnie na:

12 komentarzy:

  1. Ojjj Mańków to ja oglądam i uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żyłam w nieświadomości, że taki kanał istnieje. Są świetni! :)

      Usuń
  2. a no matura też mi zbyt dobrze nie poszła... obawiam sie polskiego bo strasznie zawaliłam, mam nadzieję, że nie zdyskwalifikują w ogóle. natomiast matma i reszta to nawet jak na moje beztalencie w jakiejkolwiek dziedzinie szkolnej to i tak dobrze. natomiast ja licze na geografię rozzerzoną i angielski... z tym że geo to nawet poszła mam nadzieję, że w miarę. to ang zawaliłam zadania ze słuchu natomiast z reszty jestem zadowolona.
    hehe nie wspominam juz o ustnych na których sie osmieszyłam totalnie xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety polsi to i moje zmartwienie. Zdenerwowało mnie to że tyle czasu spędziłam na czytanie lektur, zapoznawanie się z treścią i teraz marzę by mi nie zdyskwalifikowali pracy ;/. Tylko o to się boję. Te matury w tym roku to straszne były :<

      Usuń
  3. Bardzo spodobał mi się ich filmik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest dla wszystkich, bo każdy lubi co innego ale mi przypadł do gustu :)

      Usuń
  4. Nie znam tego kanału :D. Ja rzadko oglądam filmiki na yt. Chyba muszę to zmienić :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sobie telewizje zastąpiłam internetem, mogę oglądać co tylko chce a nie jakieś bezsensowne programy :)

      Usuń
  5. Faktycznie ciekawy i słodki kanał ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że mogłam kogoś zaciekawić :)

      Usuń
  6. Nie znam, ale w wolnej chwili zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń