środa, 25 czerwca 2014

86. Kosmetyczne TOP 3 - czerwiec 2014

      Na blogach i vlogach dość często pojawia się seria zwana ulubieńcami danego miesiąca. Nie ukrywam, że taki wpis pojawił się tez i u mnie, bodajże w listopadzie. Jednak jestem osobą, która rzadko zmienia kosmetyki, gdy mi się spodobają. Dlatego uznałam, że pokazywanie tych samych produktów w każdym miesiącu będzie nudne. Z takich przemyśleń urodził się w mojej głowie pomysł na projekt: kosmetyczne TOP 3. Będę pokazywać 3 kosmetyki, które sprawdziły się u mnie najlepiej. Co więcej, (mam nadzieję) w każdym miesiącu znajdzie się coś innego. Zapraszam do poznania 3 produktów, które w czerwcu były najlepsze


1. Facelle, płyn do higieny intymnej
Płyn z którego jestem najbardziej zadowolona w tym miesiącu. Robi to co ma robić, jest bardzo delikatny. Można go kupić w Rossmannie za około 3-4 zł. Kosmetyk ten jest bardzo wydajny. Stosowałam go podczas wyjazdu również jako żel pod prysznic i spisywał się dobrze. Oczyszczał, nie wysuszał. W tym roku też jedzie ze mną :)


2. Efektima, glinkowa maseczka oczyszczająca
Mówiłam wam wiele razy, że nie lubię maseczek, które mają się wchłonąć. Wolę takie, które działają natychmiastowo i po kilkunastu/kilkudziesięciu minutach można zmyć. Tak jest z tą maseczką. Po około 20 minutach zastyga na twarzy, a w miejscu gdzie mamy rozszerzone pory robią się takie kropeczki. Po zmyciu twarz jest mocno oczyszczona, promienna i mam wrażenie że zmniejsza widoczność moich zatkanych porów na nosie. Raz na jakiś czas warto zrobić sobie głębokie oczyszczanie (3 miejsce w składzie to alkohol, więc nie polecam częstego stosowania)


3. Ziaja Kozie mleko, krem pod oczy dla skóry suchej, skłonnej do zmarszczek
Gdzieś na Wizażu przebrnęła mi informacja, że ten krem był u kogoś w Rossmannie w "Cenie na do widzenia" Czy ktoś wie czy ten krem można jeszcze kupić? Kupiłam ten krem, ponieważ moja skóra pod oczami domagała się nawilżenia. Dzięki regularnemu stosowaniu już nie mam problemu z napiętą, wysuszoną okolicą oczu. Co więcej, lekko rozświetla te okolice, co mi osobiście się podoba. Jest miękka i gładka w dotyku. 


A jakie produkty Wam sprawiły radość w czerwcu? :)
Znajdziecie mnie również na:
Ask.fm
Instagram


14 komentarzy:

  1. Miałam dwa pierwsze produkty i byłam zadowolona, natomiast ten krem pod oczy stosuje moja mama i również jest zadowolona, niestety nie jest już on dostępny w Rossmannie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że jeszcze go gdzieś dostanę, bo dla mnie stał się już must have :)

      Usuń
  2. Z serii kozie mleko ziaji moja mama miała mleczko do twarzy i tez bardzo przypadło jej do gustu . Pozdrawiam słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przepadam za mleczkami, mam traumę ;)

      Usuń
  3. Ja kupiłam ten krem pod oczy Ziaji właśnie w cenie na do widzenia, ale w innych drogeriach ciągle można go znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetna wiadomość, myślałam że wszędzie wycofali

      Usuń
  4. Mam ten krem pod oczy z Ziaji ale jeszcze nie używałam :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem zadowolona, mam nadzieję że Tobie też się spodoba :)

      Usuń
  5. Mam ten płyn Facelle, ale jeszcze go nie używałam :) Bardzo zainteresował mnie krem od Ziaji, obecnie mam ten z serii Olikowa, ale już się kończy... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kremu pod oczy będę szukała z tej firmy, jeżeli się okaże że mój obecny stanie się ciężko dostępny

      Usuń
  6. Facelle to taki tani klasyk, często do niego wracam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dowodzi na to że nawet najtańsza rzecz może okazać się hitem :)

      Usuń
  7. Facelle to mój łazienkowy niezbędnik, uwielbiam go do mycia włosów, ale w innych rolach też sprawdza się super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam go teraz na wyjeździe i mi się spisuje :-)

      Usuń