środa, 23 kwietnia 2014

76. Uwaga na stronę plikostrada.pl !!

Witajcie

Dzisiaj post czysto informacyjny. Chciałabym Was krótko ostrzec przed stroną www.plikostrada.pl. Strona ta oferuje dostęp do muzyki, gier, filmów i programów. Oferują 14 dni darmowego ściągania plików. Sama rejestracja jest bardzo podejrzana, trzeba nie tylko podać email ale swoje imię, nazwisko i cały adres. Po co im to? Bardzo często zdarza się, że przez przypadek gdzieś się rejestrujemy i zapominamy o tej stronie. Oni byli na tyle chytrzy, że w żaden sposób nie ostrzegali o wygaszeniu darmowego limitu. Po miesiącu wysyłają Ci list od windykatora z poleceniem zapłacenia kwoty 96 zł + kara. Tak oto mój 10-letni brat dostał swój pierwszy w życiu list...A jeżeli już nawet organizują coś takiego, to powinni umożliwić rejestrację tylko osobom dorosłym. Co najśmieszniejsze, mój brat nie przypomina sobie by tam się rejestrował.

14 komentarzy:

  1. kiedyś była podobna afera z pobieraczkiem. Tam również przy rejestracji podawało się swój adres, imię oraz nazwisko a później przychodziły listy od niby windykatora, że należy zapłacić 96zł.

    OdpowiedzUsuń
  2. O kuźwa, nigdy o takim czymś nie słyszałam, ale dobrze, że o tym napisałaś. ;o

    http://poburzywyjdzieslonce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej ostrzec, by nie dawać im na tym zarobić :)

      Usuń
    2. Dokładnie. :)
      Po tym jak przeczytałam Twój post powiedziałam o nim przyjaciółce i jej brat również został oszukany przez stronie pobieraczek o której ktoś wyżej wspominał. Masakra normalnie.

      Usuń
    3. Nikt nie może czuć się bezpieczny w internecie :P

      Usuń
  3. Przypuszczam, że to ta sama strona tylko po prostu zmienili nazwę. Straszą ludzi sądem itd., a sami jakby zgłosili to do sądu to by zostali obciążeni jakąś karą, bo ich strona działa niezgodnie z prawem. Wiem o tym doskonale, bo znajoma osoba była w podobnej sytuacji. W tv nawet o tym mówili.
    Także niech sobie wysyłają jakieś listy czy tam coś, nic nam zrobić nie mogą ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie też tak sądze, ale moja mama panikuje :P

      Usuń
  4. Pobieraczek wrócił? Miałam identyczną sytuację z pobieraczkiem. Zapewniali darmowe korzystanie ze strony a potem stówka do zapłaty. Dręczyli mnie z 2-3 lata, ale po przeczytaniu artykułów, że wytoczono im proces uspokoiłam się i olałam ich. Od roku cisza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby u mnie ciszą też się skończyło :)

      Usuń
  5. Nigdy nie słyszałam o tej stronie, ale tez kojarzy mi się z akcją z pobieraczkiem :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to taki kamuflaż i działają pod innym adresem ;/

      Usuń
  6. Mój Boże, po sądach ich powinni ciągać :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego pewna część internetu jest złaaa :<

      Usuń