piątek, 18 kwietnia 2014

75. Projekt denko !

Witam wszystkich

Robię arkusze maturalne, ale jestem już wyczerpana. Z każdym dniem zdaję sobie bardziej sprawę z tego, że nic nie umiem. Mam nawet takie wielkie opory w wysłowieniu się. Może to przez wyczerpanie. Wpis z projektem denko miał się pojawić bardzo dawno temu, ale nie mogę znaleźć chwili. Kosmetyki zużyłam w lutym, marcu i w pierwszym tygodniu kwietnia. Zaczynajmy!

Co tam u Was słychać? Niedługo zajrzę na Wasze blogi :)
Zapraszam do komentowania i zostania ze mną na dłużej :)

14 komentarzy:

  1. Fajne denko ;) Płyn z Luksji miałam kiedyś i bardzo go polubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby zapach był mocniejszy, pokochałabym go całym serduszkiem :P

      Usuń
  2. Miałam ten łagodzący mus Garniera i byłam zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dasz radę sobie z maturą. Trzymam mocno kciuki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam Rivala i mi niestety bardzo podrażniał oczy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tej wersji nie można używać na oczy, tak jest napisane na karteczce doklejonej :)

      Usuń
  5. Niestety niczego nie znam, ale zainteresowała mnie jagodowa babeczka, szkoda, że nie pachnie zbyt mocno :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, mało płynu nie wlewałam, bo mając cały litr nie chciałam sobie żałować, a jednak zapach szybko znikał. Szkoda, bo seria jest naprawdę ciekawa :<

      Usuń
  6. U mnie ta odzywka wygładzająca z Joanny tylko obciążyła włosy... Nie wróciłam do niej nigdy i nie mam zamiaru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niewiele robiła, pamiętam tylko jej ładny zapach :P

      Usuń
  7. Rival mnie niestety bardzo podrażniał:(

    OdpowiedzUsuń