czwartek, 10 kwietnia 2014

74. Stwórz miłą atmosferę na swoim Bloggerze: krok 2

Hej :)

Zauważyłam że od jakiegoś dłuższego czasu mamy problem z dodawaniem blogów do obserwowanych. Niestety, nie wiem czym to jest spowodowane i mam nadzieję że ta usterka zostanie szybko naprawiona. Na szczęście jest bardzo łatwy sposób, by móc cieszyć się powiadomieniami o nowych wpisach ulubionych blogów. Sposób jest banalnie prosty, pewnie większość go zna ale może będzie choć jedna osoba, której pomogę. Jak to zrobić? Pokażę Wam w amatorskiej grafice :)
 
Bardzo amatorsko, ale nie mam nic na komputerze oprócz Painta :D W następnym wpisie denko!
Zapraszam do komentowania i zostania ze mną na dłużej :)

14 komentarzy:

  1. U mnie też się nie dało dodawać, ale stosuje ten sposób, który pokazałaś i jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go odkryłam już dawno, ale zapomniałam o jego istnieniu :D

      Usuń
  2. ja już nie mam tego problemu i gadżet obserwatorów normalnie działa, bez problemu mogę dodawać kolejne blogi do listy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz zauważyłam że działa, no cóż, może jeszcze się komuś przyda :P

      Usuń
  3. Niestety, gdy obserwujesz już określoną liczbę blogów to ta opcja nie działa :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak? A na jaką mniej więcej ilość można sobie pozwolić? :<

      Usuń
  4. ja obserwuje duzo ale za to do blogrolla nie moge dodac bo blog by sie ciagnał w nieskonczonośc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można zredukować liczbę blogów pojawiających się na blogrollu. Co prawda, nie widać na pierwszy rzut oka kto został dodany ale jest segregowane od czasu wstawienia nowej notki i ta lista się odświeża :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. U mnie też, ale może są jeszcze jakieś osoby z tym problemem :)

      Usuń
  6. ja nie moge usuwac z obserwowanych :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W jaki sposób usuwasz? Bo ja w kroku pierwszym podawałam sposób, może go nie znasz :)

      Usuń
  7. W końcu skończył się problem ale eh.. przez takie numery zawału można dostać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może komuś się przyda jak (odpukać) problem wróci :)

      Usuń