wtorek, 1 kwietnia 2014

73. Rok bloga!

Dzisiaj chciałabym Wam serdecznie podziękować za to, że ze mną jesteście. Wiem, że mój blog może i nie jest najwyższych lotów, jednak nie wiecie jak wielką radość sprawia mi pisanie tutaj postów. Możliwe że już to pisałam, ale mam wiele pomysłów, które na pewno zrealizuję.  Nigdy nie sądziłam że założę bloga na Blogspocie, nie umiałam się tutaj odnaleźć. Nie umiem wszystkiego, ale jest o wiele lepiej. Ze względu na maturę teraz rzadko posty będą się pojawiać :)



Jeszcze raz dziękuję!

16 komentarzy:

  1. Powodzenia w takim razie na maturze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulację :) Ja też niedawno miałam rocznicę! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluje wytrwałości i życze powodzenia ;)

    www.obsesyjnaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fajnie że masz już rok bloga, i gratuluje <3
    zapraszam do mnie ada-aduska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na jednym roku się nie skończy, wracam ze zdwojoną siłą po maturze :))

      Usuń
  5. gratuluję i życzę kolejnego roku z nami :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kot CUDO! :) Życzę naj naj naj! :) Sto lat :)

    OdpowiedzUsuń