niedziela, 9 marca 2014

71. Liebster Blog Award - nominacja

Zostałam nominowana przez Weronikę, za co jej bardzo dziękuję. Nominacje tego typu dosyć często się pojawiają na blogach, więc raczej nie muszę tłumaczyć co trzeba zrobić.
Nominację otrzymałam od dziewczyny, która prowadzi bloga Truskawkowe Marzenia.

Odpowiedzi na pytania:

1. Co najbardziej motywuje Cię do zmian w życiu?
Co do motywacji, to ja jestem ostatnią osobą, która powinna się udzielić w tej kwestii. Po prostu któregoś ranka wstaję i mówię sobie "Od dzisiaj zmienię to, to i tamto". Tydzień robię to bardzo regularnie a potem...wracam do podstawowego działania. Ehhhh...

2. Czy jest coś, co chciałabyś zmienić w swoim wyglądzie? Jeśli tak, co to takiego?
Głównie skupiam się na dostarczeniu sobie kilku kilogramów. To jest największy kompleks, jaki mam. Zazdroszczę każdej dziewczynie, która ma dodatkowe kilogramy. Nawet nie wiecie jak bardzo chciałabym być na Waszym miejscu.

3. Ile najwięcej udało Ci się schudnąć/stracić centymetrów w obwodzie?
Nie chcę chudnąć. Dla mnie to byłoby najgorsze co mogłoby się teraz stać. Jednak w tamtym roku przez tygodniową chorobę niestety straciłam 3-4 kg. Nie martwcie się, już je odzyskałam :)

4. Byłaś kiedyś w życiu na jakiejkolwiek diecie? Jeśli tak- to na jakiej?
Nie nie byłam, chciałam spotkać się z dietetykiem by razem z nim walczyć o przytycie ale się okazało że w moim mieście takiego nie ma. Po napisaniu matury mam zamiar bardzo się za siebie wziąć.

5. Twoja największa pasja to...?
Blogowanie. Bardzo lubię pisać do Was. U każdego tak czasami jest, że ma się dosyć, chce się bloga skasować i mieć spokój. Ja wtedy staram się całkowicie od niego odseparować, bym nie popełniła tego głupstwa.

6. Pozytywne czy negatywne myślenie?
100% negatywne. Mój K. ze mną przez to ledwo wytrzymuje. za każdym razem jak coś ma się wydarzyć ja taki scenariusz wymyślę, że powinnam pisać książki katastroficzne hehe...

7. Ulubiona książka/film to...?
Nie mam aktualnie czasu na to, więc nie mam na razie nic ulubionego.

8. Jutro następuje koniec świata - co robisz?
Czekam na niego

9. Twój życiowy cel to...?
Sprawić by K. był najszczęśliwszą osobą na świecie

10. Ulubiony kolor?
Zdecydowanie błękitny, chociaż czarny też mi się bardzo podoba.

11. Twoje ulubione danie to...?
Hmmm... ciężkie pytanie. Jednak bardzo lubię ziemniaki razem ze schabowym i mizerią. Tak, nic wymyślnego.

Ja głównie obserwuje blogi bardziej znane, dlatego niestety nie mogę konkretnie dać komuś nominacji. 

6 komentarzy:

  1. A ja bym chciała trochę schudnąć bo mi się przytyło i nie mogę się w ciuchy zmieścić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda że jakoś nie możemy sobie przekazać tych kilku kg :D

      Usuń
  2. Mamy sporo wspólnego: 1,5,6,8 i 10 :D To, co napisałaś przy 9. pytaniu jest piękne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i piękne, ale taka jest prawda :)

      Usuń
  3. Jedni chcą przytyc inni schudnac , ciężko jest lekko zyc :-/ dasz rade

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety nie tylko chcę, ale muszę :<

      Usuń