niedziela, 2 marca 2014

69. Luksja, Blueberry muffin - płyn do kąpieli

Witam wszystkich

Jestem szczęśliwą posiadaczką wanny w łazience, dzięki czemu z przyjemnością mogę używać produktów, które umilą nam chwilę odpoczynku. Jednym z rodzajów zapachowych cudowności są płyny do kąpieli. Zaskoczona w Rossmannie wariantem zapachowym skusiłam się na produkt firmy Luksja.

Słowa producenta:
Moja opinia:

Jak możecie wyżej zauważyć, producent obiecuje nam tylko piękny zapach i pianę. No i oczywiście że jest to delikatny kosmetyk. Nie wiem dlaczego niektórzy oczekują nawilżenia, wygładzenia czy czegoś innego. Dla mnie produkt ma robić to, co zostało obiecane.  To prawda, robi bardzo dużo piany i ma ładny zapach ale...tylko w opakowaniu. Nie ważne ile go wleję go do kąpieli, zapach jest bardzo mało wyczuwalny. A szkoda, bo w opakowaniu jest naprawdę śliczny. Gdyby był intensywniejszy podczas kąpieli, to bym chyba nigdy z wanny nie chciała wyjść hehe. Jest delikatny, krzywdy mi nie zrobił. Do tego jest bardzo wydajny, nawet  Byłby moim ulubieńcem gdyby nie ten duży minus. Z tego powodu raczej już się nie skuszę, chyba że na jakiś inny wariant zapachowy.

A jak Wam sprawdziły się te płyny?
Zapraszam do komentowania i do pozostania na blogu

12 komentarzy:

  1. Szkoda, że zapach jedynie w opakowaniu jest wyczuwalny :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety płyny do kąpieli do siebie to mają, że w kąpieli nic nie czuć ....

      Usuń
  2. Wanny niestety nie posiadam i ciągle żałuję, jednak pod prysznic te płyny też się dobrze sprawdzają, ja miałam wersję wafelkową i byłam bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie używałam go jako żelu pod prysznic, ponieważ mam ich bardzo dużo a muszę je zużyć :)

      Usuń
  3. Hm.. A jaki płyn pachnie tak samo w wannie co w opakowaniu? Ja jeszcze na taki nie natrafiłam chyba, a szkoda, bo też uwielbiam długie kąpiele :)
    Jeśli znasz płyny o intensywnym zapachu po wlaniu już do wody, prosiłabym Cię, żebyś podrzuciła mi kilka propozycji ;)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, taki wynalazek ciężko zdobyć. Trochę bardziej wyczuwalny zapach (jednak to jeszcze nie to) ma płyn z AVONU, taki w litrowej buteleczce.

      Usuń
  4. Mam wersję cytrynową, ale została w domu rodzinnym, gdzie mam dostęp do wanny. W sumie to użyłam jej chyba raz albo dwa, ale pod prysznicem hehe :P Zgadzam się co do zapachu, jak już wylałam płyn na ciało to nie pachniał tak fajnie jak w butelce:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A szkoda, bo zapachy są bardzo ciekawe.

      Usuń
    2. To prawda. Zwłaszcza te nowe, "drinkowe" wersje;)

      Usuń
    3. Drinkowe? Tego to jeszcze nie widziałam :D

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Używałam go jako płynu do kąpieli, takie jakie jego przeznaczenie ale słyszałam, że wiele osób myje się nim i daje dobre efekty.

      Usuń