piątek, 21 lutego 2014

67. Liebster Blog Award

Witajcie kochane

Nie spodziewałam się nominacji a tu proszę - miła niespodzianka. Postaram się w sposób wystarczający odpowiedzieć na wszystkie pytania. Poza tym, korzystając z okazji chciałabym przeprosić ale wpisy mogą się pojawiać rzadziej, ale do maja mam dużo nauki. Jednak mam ambitne plany dotyczące bloga po zakończeniu liceum, także czekajcie :)
Zapraszam do zapoznania się z moimi odpowiedziami na ten TAG.

1. Czemu akurat wybrałaś bloggera?
Moim pierwszym poważnym blogiem był blog w serwisie pinger.pl . Nigdy nie sądziłam że założę tutaj bloga, bo nie umiem do tej pory w pełni się tu odnaleźć. Jednak tamten serwis zaczął bardzo poważnie się psuć, dlatego postanowiłam założyć tutaj bloga "zapasowego". Jednak z czasem mi się tu spodobało więc postanowiłam się przenieść :)

2. Wiele przyjaciół, czy jeden?
Wolałabym mieć jednego przyjaciela i móc mu powierzyć wszystkie swoje problemy, niż kilku którzy będą za plecami mnie obgadywać. Jednak zawsze marzyłam o paczce przyjaciół, niestety moje pragnienie nie zostało zrealizowane do tej pory.

3. Jakiej tematyki blogowej nie lubisz?
Bardzo nie lubię blogów które tylko składają się z cytatów i obrazków z internetu.  Mniej by mnie irytowały takie blogi, gdzie zdjęcia i cytaty są wymyślane przez autorkę a nie wylosowane z Google.

4. Czy kiedykolwiek kupiłaś coś pod wpływem postu jakiejś blogerki?
Bardzo lubię czytać recenzje ale nigdy nie decydują w 100% w kupno kosmetyku. Jestem żywym dowodem na to, że to co każdy poleca nie musi się dla mnie sprawdzić. Najczęściej jest tak że jakiś hit kosmetyczny, na mnie w ogóle nie działa i odwrotnie - coś co każdy miesza z błotem, może się stać moim ulubieńcem.

5. Jakiego aparatu używasz?
Od świąt Bożego Narodzenia mam Fujifilm ax600 (z pamięci! :D). Wiem że może nie są to zdjęcia moich marzeń ale najczęściej piszę na blogu w godzinach nocnych więc nie mogę wybrać żadnego fajnego miejsca na zdjęcia ale to się zmieni po skończeniu liceum.

6. Uprawiasz jakiś sport?
Teraz nie, jednak jak przeprowadzę się do K. to zamierzam z nim zająć się jakimś, ponieważ lekarz mi to zalecił.

7. Od kiedy prowadzisz bloga?
Tego bloga prowadzę od 1 kwietnia 2013 :)

8. Masz jakiegoś pupila?
Tak, mam teraz pieska. Jednak tęsknię za jakimś chomiczkiem :<

9. Ulubiony kosmetyk?
Hmmm... bardzo lubię szarą maseczkę firmy Ziaja (seria z glinkami)

10. Ile jesteś w stanie wydać na kosmetyki?
Nie jestem osobą pracującą, raz na jakiś czas dostanę pieniądze od rodziców więc aktualnie bardzo mało.

11. W jakim mieście chciałabyś mieszkać?
Aktualnie w Gorzowie Wielkopolskim

Nominuję kilka blogów:
http://funky-so-sure.blogspot.com/
http://look-here.pinger.pl/
http://klasycznie.blogspot.com/
http://monique1900.blogspot.com/
http://infalliblelifestyle.blogspot.com/
http://todaytomorrowandforeverbeauty.blogspot.com/
oraz każdą chętną osobę, linki do odpowiedzi możecie wysyłać w komentarzach :)

Moje pytania:
1. Co skłoniło cię do rozpoczęcia blogowania?
2. Co lubisz czytać na blogach?
3. Co było najważniejszym wydarzeniem w tym miesiącu?
4. Czy masz rodzeństwo?
5. Co w blogowaniu sprawia Tobie największą przyjemność?
6. Jaki film ostatnio obejrzałaś?
7. Jakie kanały na Youtube najczęsciej oglądasz?
8. Co było ostatnią kupioną rzeczą ?
9. Jaki kraj chciałabyś zwiedzić najbardziej?
10. Jakie są Twoje zainteresowania?
11. Piosenka, która teraz ciągle siedzi w Twojej głowie

8 komentarzy:

  1. Super odpowiedzi!
    Fajnie było dowiedzieć się o Tobie czegoś więcej ;)
    Buziaki!

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  2. ja akurat często tak mam,że jak wiele blogerek zachwala jakiś kosmetyk to muszę i ja wypróbowac:-)
    Fajnie poznać Cię bliżej:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja staram się kupować to, co jest mi potrzebne :)

      Usuń
  3. Bardzo ciekawy tag ;) dziękuje za nominacje ;)

    OdpowiedzUsuń