poniedziałek, 17 lutego 2014

66. Małe uzupełnienie braków w kosmetyczce

Witajcie kochane

Mamy ładną sobotę, to był dobry czas na załatwienie swoich spraw na mieście. Niestety, nie wszystko udało mi się zrobić przez moją sklerozę i zamknięcie sklepu, jednak najważniejszy punkt programu został prawie zrealizowany. Miałam bardzo blisko do Rossmanna, a mój brat bardzo chciał pić to zaszłam by kupić kilka rzeczy. Chciałabym na wstępie zaznaczyć, że moje zakupy najczęściej będą bardzo skromne bo jednym z moich postanowień noworocznych jest to, by nie kupować produktów które już mam np. 8 balsamu do ciała. Dlatego kupuję tylko te produkty, które są potrzebne a nie ma już ich w mojej szafeczce.

  • Isana, Brzoskwiniowa pianka do golenia - jak wiecie, miałam żel z tej serii i bardzo mi się spodobał. Mówiłam w projekcie denko że chciałabym wypróbować piankę, bo jest tańsza i może jest tak samo dobra. Przed zakupami dyskretnie podkradałam tacie jego piankę z Biedronki, jednak już nie musi się martwić nagłym zmniejszeniem wydajności produktu :P
  • Alterra, Chusteczki do demakijażu - rano wykonując makijaż bardzo się spieszę i wtedy mokre chusteczki są świetne do wytarcia rąk od podkładu bądź korektora. Jestem z rodziny wielodzietnej, wszyscy rano szykują się do szkoły/pracy o tej samej godzinie więc ciągły dostęp do łazienki jest mocno utrudniony :P
  • Prokudent,Płyn do płukania jamy ustnej o smaku mięty - możecie mnie zlinczować ale ja prawie w ogóle nie używałam płynów do jamy ustnej. Zawsze miałam tak, że po nich albo mi dziąsła paliły albo język tracił zmysł smaku. Wiem że nie wszyscy używają takich płynów, więc nie piszcie mi że jestem brudasem itp. Jednak ja postanowiłam bardziej zadbać o swoje ząbki więc skusiłam się na wypróbowanie tego kosmetyku
Tak jak mówiłam, zakupy kosmetyczne będą rzadko się pojawiać, a nawet jeżeli to nie będzie tych produktów tak dużo. Muszę wykończyć to co teraz mam, bo ilość zaczyna mnie przerastać.

A Wy co ciekawego kupiłyście ostatnio?
Zapraszam do komentowania i zostania ze mną na dłużej :)

12 komentarzy:

  1. Ja dzisiaj kupiłam pastę do zębów xD
    A tak szczerze - ostatnie zakupy kosmetyczne zrobiłam miesiąc temu. :)
    Teraz odkładam pieniądze, aby spełnić jakieś swoje zachcianki kosmetyczne na moje urodziny - taki prezent dla siebie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupuję tylko najpotrzebniejsze rzeczy bo muszę wszystko wykończyć :)

      Usuń
  2. Tą piankę lubię i często do niej wracam ale mam wrażenie, że kiepsko u niej z wydajnością, a chusteczki z Alterry bardzo lubię!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Użyłam jej wczoraj pierwszy raz i mam wrażenie że bardzo dużo trzeba jej nakładać by nie zniknęła :/

      Usuń
  3. płyn sprawdza się znakomicie ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award
    zapraszam http://obsesyjnaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo dziekuję za nominację, napewno odpowiem :)

      Usuń
  5. Ja używam tej pianki i bardzo ją lubię :) Jest wydajna i zdecydowanie ułatwia golenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie jestem w stanie się o niej wypowiedzieć ale pierwsze wrazenie nie jest zbyt zachecajace ale u mnie czesto zdanie sie zmienia w trakcie

      Usuń
  6. Bardzo lubię chusteczki z alterry, często zmywalam nimi makijaż, gdy wracałem z uczelni czy pracy, zeby nie męczyć skóry w czasie dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam ich narazie jako wycieranie rąk podczas porannego makijażu - wszystko jest ok, tylko zapach troszkę dziwny :P

      Usuń