piątek, 14 lutego 2014

65. Magia Walentynek wśród nas ♥


Dzisiaj jest szczególny dzień, kiedy pary okazują swoją wzajemną miłość Lubię te święto, towarzyszy mu taka miła aura jednak nie toleruję jego obchodzenia. Dla mnie człowiek zakochany w drugiej osobie powinien zawsze okazywać uczucia, nie od święta. Tak wiem, ten argument najczęściej stawiają ci, którzy są singlami. Jednak ja jestem w szczęśliwym związku i mimo tego nie odczuwam tego jak jakiś nadzwyczajny dzień. Może dlatego, że nie jest mi dane obchodzić go z drugą połówką ze względu na kilometry. Jednak my staramy się dawać sobie radość jak najczęściej. Prawda, są kłótnie i fochy (często z mojej winy niestety) ale po max 2 godzinach przytulamy się na zgodę przepraszając. Jak spędziłyście ten dzień? Czy tak jak ja oglądałyście filmy i odpoczywałyście ciesząc się początkiem weekendu??

Korzystając z okazji luźniejszego wpisu, mam pytanie nie związane z tematem. Czy ktoś z Was może korzystał z usługi zmniejszania pierścionków lub ma o tym jakąś wiedzę? Byłam dzisiaj u jednego jubilera i powiedział, że nie podejmie się zmniejszenia, jednak słyszałam że nie powinno się trzymać tylko jednego punktu i zapytać innych złotników. Jakie jest Wasze zdanie na ten temat? Zmniejszenie w miejscu kupna odpada, gdyż nie wiem gdzie był kupowany i na pewno nie w moim mieście.

18 komentarzy:

  1. My z chłopakiem obchodziliśmy w czwartek :) No i śniadanko w piątek. Lubimy Walentynki, fajna okazja żeby gdzieś wyjść i takie tam:)
    Moja koleżanka zmniejszała pierścionek zaręczynowy, bez żadnych problemów. Pamiętam, bo sama mi mówiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszłam dzisiaj do innego złotnika i on powiedział że nie będzie problemów ze zmniejszeniem. Tak bardzo się ucieszyłam bo ten pierścionek jest bardzo ważny dla mnie :)

      Usuń
  2. My spędziliśmy miło wieczór przy winie i TV :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak też można, zazdroszczę że ten dzień mogłaś spędzić z drugą połówką :*

      Usuń
  3. Ja walentynki spędziłam sama, ale w sumie nie przejęłam się tym bo ich po prostu nie lubię :D
    Co do pierścionka to jak nie ten jubiler to inny go zmniejszy. To jest do zrobienia :) Tak więc pytaj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam dzisiaj u pewnego złotnika i powiedział że bezproblemowo mi to zrobi :)

      Usuń
  4. Zależy od pierścionka, ale prawdopodobnie inny złotnik bez problemu Ci to zrobi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje, inny powiedział że dla niego to nic trudnego :)

      Usuń
  5. wszystko zależy od wzoru ale nie powinien ci odmówić próbuj dalej !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj poszłam do innego złotnika i powiedział że mi to zrobi, pogadaliśmy trochę a na koniec stwierdził że jestem bardzo sympatyczna dziewczyna to mi zrobi za darmo ^^

      Usuń
  6. U mnie Walentynki to dzień jak każdy inny. Po prostu ich nie obchodzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy będę obchodzić te święto, bo jeszcze ani razu tego dnia nie było mnie przy moim K. No ale za rok zobaczymy :)

      Usuń
  7. My nie obchodzimy tego swieta ale swoj czar ono ma :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, czar jest ale w tym dniu nigdy jeszcze nie było mojego K. więc dla mnie jest to troszkę smutne święto :<

      Usuń
  8. Nie mamy spiny na Walentynki, staramy się okazywać sobie miłość każdego dnia, ale skłamałabym mówiąc, że nie cieszy mnie otrzymany tego dnia kwiatek czy czekoladowe serducho. Ot drobnostka, ale cieszy - w końcu to Nasze święto - święto zakochanych. Naszymi świętami są jeszcze rocznica ślubu, rocznica poznania się i inne ważne dla nas daty -każda okazja jest dobra by okazać sobie uczucie.
    Fakt -14 lutego - zrobiło się komercyjnym dniem, ale tylko od nas zależy jak je obejdziemy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie głównie ta komercyjność mnie denerwuje :/

      Usuń
  9. P.S zostałaś nominowana do Walentynkowego Konkursu - Serdecznie zapraszam :)))
    mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/02/walentynkowy-konkurs-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz słyszę, chętnie zajrzę:)

      Usuń