czwartek, 23 stycznia 2014

60. Joanna Fruit Fantasy, Peeling do ciała gruboziarnisty

Witajcie kochane :*

Dzisiaj kolejny kosmetyk do kąpieli. Jednak tym razem nie będzie to żel, lecz peeling do ciała o zapachu...soczystej maliny! Dostałam ten kosmetyk na urodziny od koleżanki i tak sobie wyczekiwal na swoją kolej, mimo że zapachem bardzo mnie kusił. Teraz po zużyciu poprzednika, mogę cieszyć się jego działaniem podczas kąpieli.


Słowa producenta:
Poczuj fascynujący aromat soczystej maliny. Peeling doskonale usuwa zanieczyszczenia i martwe komórki naskórka. Sprawia, że ciało staje się doskonale wygładzone i odświeżone.
Skład:
Aqua, Polyethylene, Sodium Laureth Sulfate, Glycerin, Cocamidopropyl Betaine, Parfum, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Disodium Laureth Sulfosuccinate, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Xanthan Gum, Triethanolamine, Polyquaternium-7, Propylene Glycol, Rubus Idaeus Extract, Disodium EDTA, Benzyl Alcohol, DMDM Hydantoin, Methylchloroisothiazolino ne, Methylisothiazolinone, CI:45100, CI:16255.
Moja opinia:
Bardzo podoba mi się opakowanie, z którego nic się nie wylewa a także możemy być pewni że z łatwością zużyjemy cały kosmetyk. Do tego swoim wyglądem bardzo ładnie się prezentuje. Kolorem również przypomina nam malinę. A ten zapach mmmm...od razu skojarzył mi się z malinowymi landrynkami. Urzekł mnie tym. Po rozsmarowaniu na ręce widać delikatne drobinki przypominające cukier. Co do działania, to nigdy nie przepadałam za mocnymi zdzierakami, więc taki efekt peelingu jest dla mnie wystarczający. Martwy naskórek jest usunięty a po tym rytuale skóra jest bardzo gładka i oczyszczona. Nie oczekuję nic wielkiego od kosmetyków do kąpieli, dlatego też według mnie spisuje się na medal i często będzie się u mnie pojawiał.


Czego oczekujecie od kosmetyków myjących?
Zapraszam do komentowania i zostania ze mną na dłużej :)

16 komentarzy:

  1. ja mam duzy sentyment do produktów joanny , po prostu kocham, wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mało produktów z tej firmy miałam więc tak nie mogę powiedzieć ale ten peeling jest słodki :)

      Usuń
  2. Zawsze używałam peelingów Joanny z serii Naturia, ale widzę, że ten też warto wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja osobiście polecam :) Z Naturii nie miałam ale pewnie kiedyś trafią w moje łapki.

      Usuń
  3. Nie widziałam go nigdzie jak byłam w PL, a na prawdę szukałam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałam go w prezencie od koleżanki która robiła zakupy napewno w Polsce :O

      Usuń
  4. ja także nigdzie jakoś go nie widziałam,nie wiedziałam,że są takie gruboziarniste peelingi z Joanna, do tej pory jedynie stosowałam te delikatne, myjące z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ceny i jak bardzo dostepny jest nie mogę potwierdzić, bo dostałam go w prezencie :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Nie wiedzialam ze jest wersja pomaranczowa, slyszalam tylko o ananasowej. Pewnie go kupię jak znajde :)

      Usuń
  6. Te peelingi sa najlepsze :) Uwielbiam je za zapachy i wielkość drobinek peelingujących :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba już przy tym peelingu zostanę, jest dla mnie idealny :)

      Usuń
  7. lubię kosmetyki z tej firmy bo mają świetne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Narazie tylko to miałam, ale chętnie przetestuję inne zapachy :)

      Usuń
  8. Zapach jest niebiański :D Kusi mnie w szczególności ananas :D

    OdpowiedzUsuń