wtorek, 21 stycznia 2014

59. Isana, Żel pod prysznic z ekstraktem z jedwabiu

Witajcie ☻

Robiąc zdjęcia do tej recenzi przypomniało mi się dziwne pytanie, jakie odnalazłam gubiąc się w internecie. A mianowicie pewna dziewczyna ubolewała, czy coś jej się stanie jak podczas kąpieli umyła się żelem pod prysznic. Tak, ten świat mnie zadziwia. Zaczynając takim akcentem, zapraszam do dalszej części recenzji


Słowa producenta:

Skład:

Moja opinia:

Jest to produkt tani, który znajdziemy w każdym Rossmanie. Za 300 ml opakowanie zapłacimy około 4 zł, jednak często są na nie promocje i ta cena nawet spada o złotówkę. Mamy wiele wariantów zapachowych do wyboru. Od produktów zawsze oczekuję efektów, jakie obiecuje producent. Jeżeli czegoś producent nie obiecuje, to nie powinnyśmy sobie urozmaicać, że żel ma pachnieć na skórze minimum kilka godzin. Według mnie ten produkt spełnia wszystkie moje oczekiwania. Ta wersja zapachowa jest delikatna i jest idealnym odpoczynkiem od owocowych przyjaciół. Dobrze się pieni i jego konsystencja jest właściwa. Oczyszcza skórę, nie przesuszając jej. Co do właściwości nawilżających nie wypowiem się, bo nie potrzebuję nawilżenia, jednak zawsze profilaktycznie stosuję balsam. Bardzo lubię te żele i na pewno nie raz jeszcze u mnie zagoszczą.


Jakie zapachy preferujecie pod prysznicem? :)
Pozdrawiam i zapraszam do udzielania się na blogu :)


6 komentarzy:

  1. Miałam już nie raz tą wersję i lubię jak zresztą większość z żeli Isany ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest dowód na to, że to co tanie też może być dobre :)

      Usuń
  2. Nie przepadam już za żelami z Isany, ale kiedyś namiętnie je kupowałam. Tę wersję wąchałam i bardzo ładnie pachnie. Ja lubię owocowe i orzeźwiające zapachy żeli;) A co do dziewczyny ze wstępu to na mój blog trafił ktoś, kto szukał informacji, czy można używać żelu pod prysznic jak się nie ma brodzika ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ludzie mnie powalają haha :D
      Mogę znać powód, dla którego przestalas przepadać za tymi żelami? Znudzenie się czy inne powody? :)

      Usuń
  3. Uwielbiam żele z issany , są tanie i pachną nieziemsko. Nie wysuszają skóry , czego chcieć wiecej ;) Polecam kokosowy !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przepadam za kokosem, więc przed zakupem wolałabym go wyniuchać ale może może :)

      Usuń